خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گفت: باید با توجه به ماجرای ظهر عاشورا یزیدیان امروز جامعه را بشناسیم و از عاشورا در برابر یزیدیان درس بگیریم و مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۲۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۲

حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی در تمامی مراحل زندگی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را در پیش داریم و جا دارد این هفته را به سربازان لشکر امام زمان ، فرماندهان، مسئولان نیروی انتظامی و به امت اسلامی نیز به علت داشتن همچنین نیروهای خدومی تبریک گفت.

وی افزود: در هر مجموعه و جمعی نقاط ضعف‌ی وجود دارد و امکان دارد یک نفر از هر مجموعه‌ای طبق موازین مجموعه حرکت نکند اما امروزه ما به یک نیروی انظامی مفتخر هستیم که روز به روز مقتدرتر می‌شود  و با دلسوزی بیش از پیش برای نهادینه کردن امنیت در کشور تلاش می‌کند.

امام جمعه موقت اهواز ضمن تشکر از زحمات سردار اسحاقی فرمانده سابق نیروی انتظامی خوزستان خطاب به سردار عباس زاده فرمانده جدید نیروی انتظامی خوزستان  گفت: مشکلات و نکات ضعفی در استان وجود دارد اما از برنامه‌هایی که شما برای ایجاد امنیت در استان در نظر گرفتید بسیار خوشحال هستیم. استان خوزستان یک استان حماسی است و همه شیعه و دلداده حضرت امیرالمومنین (ع)  و امام حسین (ع)  هستند.

وی تصریح‌کرد: مردم خوزستان از تیراندازی‌های بدون دلیل ناراضی هستند و از سردار عباس زاده و برادران نیروی انتظامی حاضر در نماز جمعه دارخواست داریم که این قائله را خاتمه دهند.

حاجتی در ادامه خطبه امروز در نماز جمعه به بازگشت پیکر 119 شهید تازه تفحص شده اشاره کرد و گفت: بیش از 53 هزار نفر از شهدای تازه تفحص شده از شهدای نیروی انتظامی هستند و انتظار داشتیم که مسئولان برگزار کننده مراسم  برای استقبال بیشتر مردم اطلاع رسانی بهتری انجام می‌دادند.

وی ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق اهواز عنوان کرد: روز جهارشنبه معارفه شهردار جدید را داشتیم و از شهردار جدید اهواز انتظار داریم به وضعیت مناطقی از قبیل شلنگ‌آباد، کوی علوی، حصیرآباد، منبع آب، مرکز شهر و پروژه قطار شهری توجه بیشتری نشان دهد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه تاسوعا و عاشورا گذشت اما نباید شرح این وقایع نیز فراموش شود گفت: باید با توجه به ماجرای ظهر عاشورا یزیدیان امروز جامعه را بشناسیم و از عاشورا در برابر یزیدیان درس بگیریم و مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم. امروز اسرائیلی‌ها و بخشی از اروپا در واقع همان یزیدیانی هستند که مدام اقدام به پیاده کردن نقشه‌های شوم علیه مسلمانان می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها