با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید جلیلی بهاباد منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید جلیلی بهاباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه شهید محلاتی و سر مربی حلقه های صالحین در محل حوزه شهیدمحلاتی بهاباد برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۲۹۷۲۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، "سرگرد پاسار احمد حاجی زاده" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در سخنای به نقش بسیج در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اشاره و اظهار داشت: بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم و در تمام زمینه ها، سخت تلاش و انجام وظیفه کند.
وی با تاکید بر این که در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت، مردم، سپاه و بسیج در کنار هم هستند اظهار داشت: دشمن از روشن بودن چراغ پایگاه‌های بسیج هراس دارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین تخطی به این کشور کند، آحاد این ملت کار‌های خود را تعطیل می‌کنند و برای دفاع از این نظام مبارزه خواهند کرد.
فرمانده سپاه بهاباد به نقش بسیج در مساجد و مسجد محوری اشاره کرد وافزود: یکی از مباحثی که سپاه پاسداران روی آن تاکید فراوانی دارد، توسعه فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج به درون مساجد است، بسیج و سپاه مولود انقلاب و مسجد است و باید بحث مسجدمحوری و توسعه فعالیت‌ها در سطح مساجد مورد توجه جدی قرار بگیرد.
حاجی زاده با بیان اینکه بسیج و سپاه همواره در مسیر حفاظت از ارزش‌های انقلاب ثابت قدم بوده و در دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی محکم در میدان ایستاده است اظهارکرد: بسیج لشکر مخلص خدا و بزرگترین پشتوانه برای امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
درپایان پس از خواندن حکم مسئولیت فرمانده جدید از زحمات بی شائبه فرمانده قبلی پایگاه شهید جلیلی تقدیر و تشکر به عمل آمد و برادر بسیجی محمد حسین خادمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید جلیلی بهاباد معرفی شد.
ارسال نظرات