برزگری: در جنگ نرم، دشمنان اسلام با تمام قوا و ابزارها و امکانات می‌کوشند که دیدگاه اسلام درباره زن در جامعه شنیده نشود و کهنه معرفی شود و دیدگاه شکست خورده غرب درباره زن که بر اصالت لذت و دنیاگرایی و بی‌اخلاقی و بی‌بندوباری استوار است، اشاعه یابد.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۳۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، ربابه برزگری راوی فرهنگی و مدیر اسبق حوزه علمیه الزهرا(س) با ذکر این مطلب که جنگ نرم در مقایسه با جنگ سخت یک جنگ فرهنگی تمام عیار است، اظهار کرد: در تهدید نرم دشمن افکار خود را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و سایر حوزه ها به تدریج نفوذ می دهد و جان و روح انسانها را هدف قرار می‌دهد و به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ نرم چون موریانه، به مرور و به تدریج مغز ستون را می خورد و جسم ها پروار می شوند و روح ها به قعر جهنم می روند.
وی افزود: دشمنان پیوسته تلاش می‌کنند زنان جامعه را به مقابله با دیدگاه اسلامی درباره زن تشویق کنند. آنها به وضوح می‌گویند: اگر بتوانیم زن را در جوامع اسلامی از عزت و کرامتی که اسلام برای او قائل شده، دور سازیم و اگر بتوانیم خانواده را دچار دگرگونی کنیم، دیگر جامعه اسلامی، مردان بزرگی در آغوش پرمهر مادران پرورش نخواهد داد.
برزگری با طرح این سوال که چرا در جنگ نرم، مادر هدف قرار گرفته است؟ اظهار کرد: به خاطر اینکه نقش مادری، نقش برجسته و تربیتی است. مادر نخست معلم انسان است. او کارخانه انسان سازی است. کانون احساسات و عواطف و محبت در خانواده است مادر در مدیریت، رهبری و ارشاد اعضای خانواده، انسانی متحمل است و نقش بی‌بدیلی در رشد و تعالی جامعه دارد.
وی گفت: امروز زنان جامعه ایرانی، بیش از هر زمان دیگر مورد طمع دشمنان اسلام هستند. چون به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی خیلی فعال و تاثیرگذارند. دشمنان وقتی این همه زن مسلمان تحصیل کرده و موثر در پیشرفت جامعه اسلامی را می‌بینند، احساس خطر می‌کنند، فلذا بر حجم تهدیدات و توطئه‌های خود می‌افزایند.

این راوی فرهنگی در جمع بندی سخنان خود خاطر نشان کرد: خانم‌های جامعه ما به چنان سطح بالایی از تکامل علمی و معنوی رسیده‌اند که در هیات‌های اندیشه‌ورزی که مقام معظم رهبری به عنوان جایگزینی برای واژه اتاق فکر غربی‌ها ذکر کرده اند، می‌توانند بنشینند، قوت‌ها و ضعف‌های درونی جامعه را ببیند، فرصت‌ها و تهدیدهای بیرونی را بشناسند و با برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مناسب، رسالت خود را در مقابله با جنگ نرم دشمنان که با تکیه بر زور و تزویر و پول و امکانات عظیم تبلیغی و عملیات پیشرفته رسانه‌ای دنبال می‌شود، به نحو مطلوبی انجام دهند و به راستی پرچمدار شایسته جامعه در نبرد خطرناک نرم جریان شیطانی بر علیه نظام اسلامی باشند.
ارسال نظرات