امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه استقلال کردستان عراق برای تحقق اهداف آمریکا و اسرائیل است گفت: وحدت مهمترین نیاز امروز کشورهای منطقه است.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۳۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد به برگزاری رزمایش مشترک ایران و عراق در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در این رزمایش اقتدار و عظمت نیرو‌های نظامی ایران وعراق به نمایش درآمد.
وی با بیان اینکه، عراق به خود می‌بالد که ایران او را در دنیا حفظ کرده و به کمک او آمده است، گفت: امروز وحدت مهمترین نیاز منطقه برای پیروزی برابر استکبار جهانی و تروریست‌های جنایتکار است.
دهقانی برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان را با توجه به سخنان مقام معظم رهبری خیانت به منطقه معرفی کرد و گفت: دست آمریکا و اسرائیل در این توطئه به‌روشنی دیده می‌شود و باید مراقب بود.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه این همه‌پرسی بعد از فروپاشی داعش در منطقه با طراحی رژیم صهیونیستی اجرایی می‌شود تا از کردستان عراق یک کشور جداگانه اسرائیلی به‌وجود بیاورد گفت: پشت پرده قضیه همه‌پرسی در کردستان عراق اسرائیل غاصب است.
خطیب جمعه بهاباد از عموم مردم برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) و حضور جوانان تقدیر و تشکر کرد و افزود: حضور جوانان در این مراسم نشانه رویش انقلاب ما و سبب افتخار بوده است.
خطیب جمعه بهاباد هفته ناجا را به سبز پوشان این نیرو تبرک گفت: واظهارداشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور است.
حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم باید به این نیرو افتخار کنند و در برقراری امنیت نیروی انتظامی را یاری کنندافزود: نیروی انتظامی حافظان نظم و امنیت و ارزش‌های انقلاب هستند.
خطیب جمعه بهاباد ۱۴ مهر روز دامپزشکی را تبریک گفت و به نقش دامپزشکی درعرصه سلامت افراددرجامعه اشاره کرد و گفت:: دامپزشکی در بهداشت غذایی و مواد پروتئینی و نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی نقش مهمی دارد.
خطیب جمعه بهاباد به ۱۵ مهر روز روستا و عشایر اشاره کرد و افزود: روستا هاچشمه‌های زلال وواسطه ارتزاق مردم هستند.
حجت الاسلام دهقانی از مسئولین و دست اندرکاران خواست تا به روستا‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند وبرای روستا‌ها تفاوتی قائل نشوند گفت:: باید تمام نقاط مختلف جمهوری اسلامی ایران مورد توجه مسئولان باشد به ویژه مناطق عشایری و روستایی.
وی خواستار ایجاد صنایع تبدیلی کوچک درروستا‌ها شد و افزود: بایدصنعتی درروستا‌ها باشد تا درراستای رشد آن منطقه قرار گیرد.
ارسال نظرات