حاج احمد چینی، پیرغلام اهل بیت(ع) گفت: اگر هیات ها ارتباط خود را با علما و اساتید اخلاق قطع نکنند؛ هیچ گاه آسیبی به جلسات مداحی آنها وارد نمی شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۵۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
حاج احمد چینی، پیرغلام اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج مداحان، گفت: وظیفه شرعی ما است که در جلسات و هیآت برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی کار کنیم.
وی افزود: باید مردم را برای گام برداشتن در جهت اهداف شهدا تشویق کنیم تا یاد و نام همه شهدا از جمله شهدای مدافع حرم را در هیآت زنده کنند.
این مادح اهل بیت (ع) ضمن تاکید بر تداوم مسیر شهدای مدافع حرم، بیان داشت: ادامه راه شهدا لازمه حفظ کشور‌های اسلامی است تا انقلاب اسلامی به نهضت و قیام امام زمان (عج) متصل شود.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص آسیب‌های هیات‌های عزاداری گفت: علت اصلی آسیب‌های مراسمات عزاداری این است که از مسیر علما و اساتید فاصله گرفته می‌شود.
حاج، ولی کلامی، شاعر و مداح اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج مداحان گفت: امیدوارم همگی زیر علم سیدالشهدا (ع) و در مسیر کاروان شهدای عصرمان، یعنی شهدای مدافع حرم باشیم و به تکالیف خود عمل کنیم.
وی افزود: باید عمارگونه رفتار کنیم چرا که در زمانی قرار داریم که هر لحظه انسان قابل تغییر است و امیدوارم اگر هم قرار است تغییر کنیم؛ به طرف حق تغییر کنیم.
این شاعر اهل بیت (ع) ضمن تاکید بر حفظ هوشیاری در عصر حاضر، بیان داشت: توصیه‌های لازم به مداحان را رهبر انقلاب در همه ابعاد فرمود: ه اند و ما باید آن‌ها را بگیریم و عمل کنیم.
وی ضمن اشاره به اهمیت بصیرت، به فرمایش رهبر انقلاب اشاره داشته و گفت: بصیرت یعنی اینکه بدانید شمر جانباز صفین بود، اما امام کشی کرد
ارسال نظرات