مسئول اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد
یوسفی راد گفت: از سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در اردیبهشت ماه امسال تا به امروز بیش از 250 هزار نفز از اقصی نقاط کشور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرمانشاه بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۶۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، علی یوسفی راد مسئول اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در خصوص استقبال صورت گرفته از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه در راهیان نور غرب کشور اظهار داشت: از سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در اردیبهشت ماه امسال تا به امروز بیش از 250 هزار نفز از اقصی نقاط کشور در قالب کاروان های راهیان نور و خودروهای شخصی به استان کرمانشاه سفر نموده و از یادمان های شهداء و مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید نمودند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه همانند استان های کردستان ، آذربایجان غربی و ایلام در تابستان هر سال میزبان مسافران راهیان نور سراسر کشور است .

یوسفی راد بابیان اینکه مفتخریم که میزبان مسافران راهیان نور هستم اظهار داشت: بازدید های صورت گرفته از مناطق عملیاتی و یادمان های شهداء در استان کرمانشاه در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

وی در ادامه برخی از اقدامات و برنامه های سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حوزه راهیان نور اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: نمایش رزمی فرهنگی ، بصیرتی با افلاکیان از برنامه هایی است که به وقایع و تحولات استان کرمانشاه در انقلاب و دوران دفاع مقدس می پردازد به صورت نمایش بازسازی شده در اردوگاه توحید هرشب در ایام حضور کاروان های راهیان نور در این اردوگاه اجراء می شود.

وی خاطر نشان کرد:بعد از اردوهای راهیان نوربه مناسبت هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات مسلم بن عقیل که یکی از عملیات های موفق در دوران دفاع مقدس د راستان کرمانشاه بوده به صورت نمایش میدانی در طول هفته دفاع مقدس هرشب جهت بازدید علاقه مندان اجراء می شود.

ارسال نظرات