سردار فضلی گفت: ۲۶ هزار مبلغ و مبلغه، ۷۶ هزار مدیر کاروان و بیش از ۴۰ هزار خادم در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۶۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی در نشست ستاد ملی راهیان نور دانشگاهیان در دانشگاه ایلام اظهار کرد: ۲۰۰ هزار نفر کادر انقلاب اسلامی عملیات فرهنگی راهیان نور را سازماندهی می کنند.
وی یادآور شد: علاوه بر این ۲۶ هزار مبلغ و مبلغه، ۷۶ هزار مدیر کاروان و بیش از ۴۰ هزار خادم در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور فعالیت می کنند.


وی تاکید کرد: تمامی ظرفیت سپاه و بسیج در ایام اربعین در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) قرار می گیرد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: خوزستانی ها در بحث راهیان نور هوشمندانه تر عمل کرده و سرمایه گذاری مناسبی در این زمینه نسبت به استان های دیگر داشته اند.


سردار فضلی با بیان اینکه زیرساخت های استان ایلام ظرفیت حجم بالای راهیان نور را ندارد، افزود: از سال ۹۳ تاکنون قرار است یک اردوگاه ۱۰ هزار نفری در ایلام ایجاد شود و زمان بسیار زیادی نیز برای تامین زمین آن صرف شد اما هنوز به نتیجه نرسیده است.


وی تاکید کرد: متولیان راهیان نور در ایلام و همچنین مسئولان استان باید همت کنند و ظرفیت پذیرش کاروان های راهیان نور را در این استان ایجاد کنند.

ارسال نظرات