طی مراسمی با حضور آیت الله میر جواد مرعشی از اساتید برجسته حوزه علمیه از کتاب زینب کبری سر دبیر رسانه عاشورا به تالیف دکتر محمد جواد محسن زاده در سالن آمفی تئآتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان رو نمایی شد
کد خبر: ۸۹۲۹۷۷۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، طی مراسمی با حضور آیت الله میر جواد مرعشی از اساتید برجسته حوزه علمیه از کتاب زینب کبری سر دبیر رسانه عاشورا به تالیف دکتر محمد جواد محسن زاده پژوهشگر جوان بهارستانی در سالن آمفی تئآتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان رو نمایی شد.

در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان برگزار شد ، جمعی از هنرمندان، پژوهشگران، رزمندگان دفاع مقدس و بزرگانی همچون آیت الله میر جواد مرعشی، سید مرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان بهارستان و دیگر بزرگان دین حضور داشتند.

عبد الرضا علی پناه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز در دنیای بحث بر سر سلاح مادی است و ما سلاحی داریم که در مقابل تمام ظلم های دنیا می ایستد و آن سلاح ایمان است که نمونه آن را می توان در رشادت های شهید والا مقام محسن حججی مشاهده کرد، دنیا باید بداند که ما با سلاح ایمان در مقابل ظلم جهان خواهیم ایستاد.

آیت الله میر جوادمرعشی اذعان داشت : در جمهوری اسلامی ایران همه مسیولین به خوبی به کار های خود مشرف هستند و در دنیایی که شبکه های اجتماعی وجود دارد و این عامل می تواند موجب انحراف باشد می بینیم که جوانان به صحنه می آیند و با شور و شعور حسینی به عزارداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام می پردازند.

وی همچنین در خصوص عملکرد اصحاب رسانه در حوزه دین افزود: خبرگزاری های ما موفق ترین خبرگزاری های کشور در حوزه دین، تقوا، و رساندن خبر می باشند اما توصیه من به اصحاب رسانه این است که در انتشار کاستی ها دقت بیشتری داشته باشند چرا که کشور های بیگانه از این مسئله سو استفاده خواهد کرد.

گفتی است همچنین در این مراسم ضمن خاطره گویی علی محمودی رزمنده هشت سال دفاع مقدس و شعر خوانی نبی الله اسفندیار از شاعران توانمند بهارستان ، کتاب زینب کبری سر دبیر رسانه عاشورا به قلم دکتر محمد جواد محسن زاده رو نمایی شد .

شایان ذکر است این کتاب با تقریظ آیت الله میر جواد مرعشی و مقدمه دکتر عبدالرضا علی پناه به چاپ رسده است .

ارسال نظرات