خبرهای داغ:
همایش بزرگ آشنایی با فضای مجازی و آسیب‌شناسی و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی مجازی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اولیاء دانش آموزان در خورزوق برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۸۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همایش بزرگ آشنایی با فضای مجازی و آسیب‌شناسی و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی مجازی در شهر خورزوق برگزار شد.

این جلسه با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اولیاء دبستان های دخترانه هجرت و بعثت و دبیرستان دخترانه خدیجه کبری خورزوق در مسجد علمیه شهر خورزوق بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه برگزار شد.

طالب‌علم نماینده حوزه اداری کارگری و اصناف شهید خرازی سپاه ناحیه برخوار در ابتدای این جلسه در خصوص لزوم آگاه‌سازی عموم مردم از تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مجازی سخنانی را بیان کرد و در ادامه استاد مدعو و شاهدی از دیگر کارشناسان حاضر در جلسه نیز در خصوص آشنایی با فضای مجازی؛ محاسن و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی مجازی مطالب ارزنده و مفیدی را ارائه کردند.

بیان نکاتی در رابطه با شبکه ملی پیام رسان سروش و امکانات آن توسط قدیرزاده کارشناس مربوطه، بخش دیگری از این برنامه بود.

از مهمترین حامیان و برگزارکنندگان این همایش می‌توان به سپاه ناحیه برخوار؛ حوزه اداری کارگری و اصناف شهید خرازی؛ پایگاه بسیج شهرداری خورزوق؛ فرهنگسرای خورزوق؛ شرکت بیمه سامان نماینده منطقه‌ای اصفهان؛ انجمن هوانوردی شاهین‌شهر و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج خواهران وبرادران خورزوق اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها