خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی اردستان گفت: نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد و مردم می توانند همیار پلیس باشند و پلیس را برای آرامش خودشان کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۸۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، سرهنگ رحمت اله مهرانفر  اظهار کرد: هرکجا تهدید وجود داشته باشد به امنیت هم نیاز است.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: نظم و امنیت وظیفه اصلی نیروی انتظامی است که با دو رکن مردم و نهادهای مردم نهاد برای برقراری امنیت تلاش می کند.

وی افزود: امنیتی که الان وجود دارد مدیون خون شهدا است که نیروی انتظامی  هم ۱۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

سرهنگ مهرانفر با بیان اینکه شش هزار نفر از این شهدا مربوط به دفاع مقدس است، تصریح کرد: هفت هزار نفر از شهدای انتظامی به موجب برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور شهید شده و برای نیروی انتظامی سند افتخاری است.

فرمانده انتظامی اردستان همچنین تصریح کرد: نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد و مردم می توانند همیار پلیس باشند و پلیس را برای آرامش خودشان کمک کنند.

وی با اشاره به این موضوع که پلیس امروز بوجود آمده از روح انقلاب و فرمانده آن مقام عظمای ولایت است و می تواند گزینه خوبی برای امنیت مردم باشد.

سرهنگ مهرانفر دو عنصر مهم بسیج و فرهنگ خوب مردم را از ظرفیتهایی دانست که می تواند پلیس را برای برقراری امنیت پایدار کمک کند.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: پلیس در سال ۲۵ میلیون خدمات به مردم ارائه می کند و اگر کسی بخواهد ارزشها و امنیت را زیر سوال ببرد سخت با او برخورد خواهد شد.

وی  با توجه به تفکری که در نیروی انتظامی حاکم است، گفت: نباید قداستها شکسته شود و ۱۳ میلیون تماس با ۱۱۰ در کشور مربوط به اعتمادی است که مردم به پلیس دارند.

سرهنگ مهرانفر گفت: نییروی انتظامی اردستان امسال با برگزاری  برنامه های آموزنده در  هفته انتظامی  بیش از ۵۰ برنامه را در دستور کار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها