متحجرینی که در مقابل امام حسین و حضرت علی (ع)ایستادند همان هایی هستند که امروز در انقلاب اسلامی مقابل رهبری ایستاده اند

سردار ابوحمزه گفت :ما باید راه و هدف امام حسین(ع) و انطباق ان را با شرایط کنونی انقلاب درک کنیم ،فقط به محرم ۶۱ توجه کردن نتیجه ای در بر ندارد متحجرینی که در مقابل امام حسین و حضرت علی (ع)ایستادند همان هایی هستند که امروز در انقلاب اسلامی مقابل رهبری ایستاده اند .
کد خبر: ۸۹۲۹۷۹۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در دوازدهمین یادواره شهدای کوی شهید جهاندیده در حسینیه حضرت رقیه (ع) اسداباد رفسنجان  ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به نقش و ارتباط واقعه کربلا با وضعیت کنونی انقلاب و نقش شهدای محرم ۶۱ با شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت :اولین گروهی که در مقابل امام حسین (ع) و یارانش ایستادند گروه خوارج نهروان بودند که ریشه این بحث به زمان امیرالمومنین بر می گردد .

وی تصریح کرد :در جنگ نهروان ۴تا ۸ هزارنفر در مقابل حضرت علی (ع) ایستادند و از فرمان امام سرپیچی کردند در حالیکه همه انها اهل نماز و قران بودند  در این جنگ  عده ای مجروح شدند و عده ای هم زنده ماندند که بعد از این واقعه جریان شب ۱۹ رمضان و ضربت خوردن حضرت علی (ع)و در نهایت شهادت ایشان رقم خورد .

سردار ابوحمزه افزود :تعدادی هم برای قصاص گرفتن از حضرت علی (ع) در روز عاشورا از فرزند، ان حضرت انتقام گرفتند و واقعه عاشورا رقم زده شد.

وی بیان داشت :امروز هم در کشور و انقلاب ما متحجرینی وجود دارد که در مقابل امام راحل و رهبر عظیم شان اسلام ایستاده اند اهل نماز و قران هستند اما می گویند چرا باید با امریکا مبارزه کنیم ؟چرا باید ایستادگی کنیم ؟چرا باید به مردم سوریه و عراق کمک کنیم ؟

وی تاکید داشت :ما باید راه و هدف امام حسین(ع) و انطباق ان را با شرایط کنونی انقلاب درک کنیم ،فقط به محرم ۶۱ توجه کردن نتیجه ای در بر ندارد متحجرینی که در مقابل امام حسین و حضرت علی (ع)ایستادند همان هایی هستند که امروز در انقلاب اسلامی مقابل رهبری ایستاده اند .

فرمانده سپاه ثارلله کرمان گفت :امروزه ما در انقلاب با دوگروه متحجرین احمق و منافقین مشرک روبرو هستیم که به اسلام ضربه می زنند ،متحجرینی که حسین حسین می زنند ولی حسین زمان را نمی شناسند ،لعنت بر یزید می فرستند امام یزید دوران خود که همان امریکا و اسرائیل غاصب است را نمی بینندر، متحجرین کسانی هستند که در قالب داعش هزاران نفر را در ۷ تا ۸ سال اخیر در عراق سوریه ،لیبی،افغانستان و .. به نام اسلام به خاک و خون کشیدند .

وی با بیان اینکه راه و قیام عاشورا باید تا قیام قیامت نسل به نسل به عنوان الگوی همه قرار گیرد افزود :گروه خوارج و دسته دوم که به خونخواهی خلیفه سوم امدند تا تقاص خون عثمان را بگیرند ،طلحه و زبیر عثمان را کشتند تا جنگ روانی شکل گیرد ،امروز هم طلحه و زبیرهایی در انقلاب هستند که فتنه ۸۸ را راه اندازی کردند ،طلحه زبیرهایی که به خاطر ثروت و قدرت دم از انقلاب می زنند و زمانیکه از مسئولیت کنار گذاشته شدند اب به اسیاب دشمن ریختند و جنبش سبز را راه انداختند و به تعبیر امام، انقلاب را تا مرحله براندازی پیش بردند .

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد :الان هم بنی امیه هایی در کشور هستند که اب به اسیاب دشمن می ریزند و میخواهند اسلام را به نام شیعه انگلیسی وارونه جلوه دهند .

وی با بیان اینکه دسته چهارمی که در عاشورا نقش داشتند کسانی بودند که دچار شک و تردید شدند گفت :طبق گفته رهبر انقلاب بصیرت یعنی به موقع و به اندازه عمل کردن است ،تظاهرات مردم در عصر ۲۱ بهمن ۵۷ طبق دستور امام راحل نشان دهنده بصیرت مردم بود وگرنه اگر مردم حضور پیدا نمی کردند انقلاب  ۵۰ تا ۱۰۰ سال عقب می افتاد و همچنین جبهه مقاومت جوانان کشور و مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده بصیرت انها بود .

فرمانده سپاه ثارلله کرمان اذعان داشت :همه مسئولین در هر سمت و مقامی اگر بخواهند محبوب دلها شوند باید راه محسن حججی را ادامه دهند هر مسئولی در رفسنجان و کرمان باید تابلوی محسن حججی را جلوی خود بگذارد و رسالت و خدمت خود را بداند و باید بداند که چگونه از خون  شهدا پاسداری نماید .

وی بیان داشت :طبق فرموده امام انقلاب هیچ شان و مسئولیتی در نظام جمهوری جز نوکری برای مردم نیست همه کارگزاران باید خادم مردم باشند ،همه مسئولین تلاش کنند تکلیف خود را جهادی و مخلصانه فقط برای رضای خدا انجام دهند به دنبال سواستفاده های مالی نباشند ،یک مسئول نباید به دنبال منافع شخصی خود و خانواده اش باید اگر چنین باشد نوعی خیانت به شهدا و اسلام می باشد .

وی اضافه کرد :چرا باید در کشور تکلیف حقوقهای نجومی مشخص نشود ؟همه کسانیکه در این امر دخیل هستند در مقابل خدا و خون شهدا مسئول و جوابگو هستند .

ارسال نظرات