حجت الاسلام مقدسی گفت: وزیر کشور در انتخاب استاندار اردبیل سریعا با قاطعیت و بدون توجه به فشارهای سیاسی عمل کند.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۰۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر اظهار داشت: متاسفانه استان اردبیل از هرلحاظ مورد بی مهری قرار گرفته  هنوز استاندار برای استان انتخاب نشده که از وزیر کشور تقاضا داریم که بدور از هرگونه تحمیل شخصی به وی برای استانداری اردبیل، شخصی آگاه و کاربلد که از سوی آنها مورد تایید  است برای سمت استانداری تعیین کرده و در مورد انتخاب فرمانداران نیز قاطعانه و بدون تاثیر پذیری از افراد اقدام شود.

 

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به ایجاد تفرقه از سوی دشمنان بخصوص اسرائیل که در منطقه کردستان در حال اجراست گفت: اسرائیل قصد دارد تا با ایجاد تفرقه میان مسلمانان از وحدت و یکپارچگی آنها خودداری کند که سخت در اشتباه است و بار دیگر تیر آنها به هدف نخواهد خورد و پشیمان خواهند شد.

 

امام جمعه نیر با تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان نیر در تجمع عزاداران تاسوعا و روز فیلمبرداری صدا و سیما از مراسم عزاداری در محل مسجد جامع  در نیر، از ضبط و پخش این عزاداری توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل کمال تشکر و قدردانی را کرد.
 

حجت الاسلام مقدسی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی سربازان امام زمان هستند که در سایه تلاش ها و خدمات این نیروی زحمت کش امنیت و آسایش در داخل کشور فراهم شده و مردم براحتی به امورات خود می پردازند.

 

وی افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی شهرستان نیر توانسته امنیت را در شهرستان فراهم کند و با تلاش ماموران نیروی انتظامی، شهرستان نیر در استان جزو شهرستان های امن است و ما باید قدردان زحمات این نیروی خدوم و زحمت کش همواره باشیم.

 

منبع:نیریمیز

ارسال نظرات