امام حمعه شهرستان نمین با انتقاد از مسئولین عزاداری گفت: عزاداری اهالی روستاهای شهرستان نمین پرشورتر از مرکز شهر بود.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۰۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: حسینی کسی است که اسلام را خالصانه بشناسد و  از آن نگه داری کند.

 

امام جمعه شهرستان نمین ادامه داد: هر بدعت و خرافاتی که به دین اسلام وارد می شود ضربه ی بزرگی به دین، شریعت و همچنین خود مردم وارد می شود و مانع بزرگی بر سر راه تعالی انسان است.

 

وی با بیان اینکه باید از عاشورا درس عبرت بگیریم اظهار کرد: اگر فردی به نام شمر که در رکاب امام علی(ع) جانبازی می کرد ولی در نهایت علیه امام حسین(ع) قیام کرد ناشی از نداشتن بصیرت و درک درست از امام حسین(ع) بود.

 

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تشکر از عزاداران حسینی، از مسئولین عزاداری در ایام دهه اول ماه محرم انتقاد کرد و گفت: مسئولین عزاداری در دهه اول ماه محرم خوب عمل نکردند ولی عزاداران حسینی و به خصوص اهالی روستاهای شهرستان نمین عزاداری های پرشور، ساده و مخلصانه ای برگزار کردند و این تلنگری به مرکز شهرها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف دولت و ملت افزود: وظایف اصلی دولت و ملت، حراست از نظام مقدس اسلامی، زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج)، مقابله جدی با نظام طاغوت و استکباری و تربیت نیروهای انسانی، انقلابی، ولایی و حسینی است.

 

امام حمعه شهرستان نمین با انتقاد از عملکرد دولت اظهار کرد: هم اکنون مردم با مشکلات زیادی در کشور روبه رو هستند و اگر این کشور به دست حزب اللهی ها بیفتد در عرض یک ماه کشور را گلستان خواهند کرد.

 

 

منبع:شکوه فرهنگ نمین

 

ارسال نظرات