حجت الاسلام میرشفیعی در نشست بصیرتی پایگاه امام جعفر صادق(ع) بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود گفت: تبلیغ اثرگذار و هدفمند در مقابل توطئه دشمنان بسیار مهم و باید تلاش کرد مبلغین و حوزویان ما با مطالعه و تحقیق در مقابل این شبهه افکنی ها وارد میدان شده و پاسخگویی محکم و مستدل داشته باشند و جامعه را هدایت کنند.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۳۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدجواد میرشفیعی در نشست بصیرتی پایگاه امام جعفر صادق (ع) حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران امام جعفرصادق (ع) شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش برای تخریب باور‌ها و اعتقادات دینی ملت ماست اظهار کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام از ابتدای تشکیل این انقلاب تلاش کرده اند تا این نظام را سرنگون کنند و جنگ تحمیلی هشت ساله مهمترین اقدام عملی و سخت آنهابود که با دفاع جانانه ملت خنثی شد.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان افزود: دشمن بعد از جنگ سخت با تغییر روش به سراغ جنگ نرم رفته است و رهبری انقلاب از ابتدا بار‌ها و بار‌ها مردم و مسئولین را از این توطئه بیم داده اند و خطر جنگ نرم را گوشزد کرده و این را روش سازماندهی شده و هدفمند برشمرده اند.
میرشفیعی با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ نرم با ابزار مختلف به میدان مبارزه آمده است گفت: تغییر آداب و باور‌ها و اعتقادات از مهمترین اهداف دشمن در جنگ نرم با شبهه پراکنی و شایعه سازی است و متاسفانه با توجه به شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و انتقال سریع، دشمن در این زمینه موفقیت‌هایی داشته است.
وی خاطر نشان کرد: تبلیغ اثرگذار و هدفمند در مقابل این توطئه‌ها بسیار مهم است و باید تلاش کرد مبلغین و حوزویان ما با مطالعه و تحقیق در مقابل این شبهه افکنی‌ها وارد میدان شده و پاسخگویی محکم و مستدل داشته باشند و جامعه را هدایت کنند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: امروز رهبری فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی مهم می‌دانند چرا که مردم جامعه درگیر این فضا شده اند و اخبار و اطلاعات را از این محیط دریافت می‌کنند و دشمن نیز به شدت در این فضا فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند در این فضا اثرگذاری داشته باشند گفت: باید طلاب و روحانیون ما به علم روز مجهز باشند چرا که پاسخگویی به شبهات نیاز به شناخت فضا و شبهات دارد و باید تلاش کنیم در این عرصه وارد شده و به تعالی نظام و رفع شبهات کمک کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها