مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت :امامزاده احمد پلدختر سالانه پذیرای ۵۰۰ هزار زا‌ئر در سراسر کشور به ویژه استان‌های غربی است.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۳۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان امامزاده احمد (ع) شهرستان پلدختر که در بین مردم دیار لرستان به ویژه شهرستان پلدختر به کریم مراد دهنده لقب دارد. همه ساله پذیرای گردشگرانی از استان لرستان و سراسر کشور می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی خاکباز اظهار داشت: امامزاده احمد پلدختر سالانه پذیرای ۵۰۰ هزار زا‌ئر در سراسر کشور به ویژه استان‌های غربی است.

وی افزود: با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برق رسانی به این امامزاده انجام شده و اکنون این بقعه متبرکه دارای شبکه برق می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به این امامزاده نیز امسال ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: در این مدت باز سازی و تعریض جاده این امامزاده نیز صورت گرفته و کف سازی حیاط بقعه نیز انجام شده است.

بقعه متبرکه جدید امامزاده احمد (ع) چند سال پیش به همت مدیر کل محترم اوقاف لرستان ویک خیر اندیمشکی وبا هزینه‌های شخصی به شکل مدرن و با ساخت مقبره با معماری اسلامی منحصر به فرد و اقامتگاه برای زائران تبدیل وساخته شده است.
 
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات