مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در گفت‌وگو با «بسیج»:

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی ماموریت بسیج دانشجویی است

حاجی زاده تاکید کرد: در بسیج دانشجویی آن چیزی که دنبال می‎کنیم ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است و درصدد بصیرت‎افزایی دانشجویان هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۴۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

میلاد حاجی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه توسط حضرت امام(ره) عنوان کرد: تمام تلاش ما نیز در بسیج دانشجویی دفاع از انقلاب و اسلام در دانشگاه است و ماموریتمان نیز این است که چتر بسیج را گسترش دهیم و بتوانیم جمعیت خاکستری دانشگاه را جذب کنیم.

حاجی زاده تاکید کرد: در بسیج دانشجویی آن چیزی که دنبال می‎کنیم ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است و درصدد بصیرت‎افزایی دانشجویان هستیم و تمام تلاش ما در بسیج دانشجویی این است که یک فضای آزاداندیشی و تضارب آراء در دانشگاه اتفاق بیفتد تا از طریق آن بتوانیم از انقلاب و آرمان‎های آن دفاع کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز به اقدامات بسیج دانشجویی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تریبون‎های آزاد یکی از برنامه‎هایی است که چندبار در دانشگاه جواب می‎گیریم و زیاد برگزار می‎کنیم که با استقبال فراوانی مواجه شد و سعی می‎کنیم تریبون‎های خود را هم یک جور برگزار کنیم که نهایتا یک جمع‎بندی‎هم در آخر برنامه‎ها داشته باشیم، ضمن اینکه از دیگر اقدامات ما در بسیج دانشجویی، فعالیت در نشریات دانشجویی، فضای مجازی و .. است تا به بصیرت‎افزایی بیش از پیش دانشجویان کمک کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار