رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر:
طی روزهای گذشته در قالب طرح بصیرت عاشورایی 10 هزار نفر در امامزاده زیدالکبیر (ع) ابهر اطعام شدند.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۹۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر از وقف یک باب منزل مسکونی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در ابهر خبر داد و گفت: این موقوفه با هدف کمک به نیازمندان وقف شده است.

ولی‌الله هادی افزود: حفظ، بهره‌وری و احیای موقوفات یکی از موضوعات مهم و مورد توجه توسط اوقاف است.

وی با اشاره به اینکه در راستای نیل به سه هدف تعیین شده سازمان اوقاف و به تبع آن واحدهای زیرمجموعه اقدامات متعددی را انجام می‌دهند، اظهار داشت: ترویج سنت حسنه وقف یکی از موضوعاتی است که مورد توجه این اداره بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با بیان اینکه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ وقف در جامعه اقداماتی از قبیل برگزاری نشست‌های صنفی، تبلیغ و ترویج از طریق رسانه‌ها و تبلیغات شهری صورت گرفته است، تصریح کرد: همچنین در راستای بهره‌وری و توسعه موقوفات نیز تلاش شده از محل نیات اقداماتی در خور و شایسته انجام شود.

هادی در ادامه به مشارکت مطلوب مردم در این سنت حسنه خبر داد و گفت: خوشبختانه مردم شهرستان با درک موقعیت اقدامات قابل توجهی را در این زمینه انجام داده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز یک باب منزل مسکونی در ابهر وقف شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی این واحد یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر ادامه داد: این موقوفه در قالب اجرای طرح بصیرت عاشورایی و در راستای کمک به بیماران، افراد بی بضاعت، کمک به افراد نیازمند برای تامین جهیزیه وقف شده است. 

هادی با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی در قالب طرح بصیرت عاشورایی تصریح کرد: طی روزهای گذشته در قالب طرح بصیرت عاشورایی 10 هزار نفر در امامزاده زیدالکبیر (ع) ابهر اطعام شدند.

ارسال نظرات