مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی گفت: هدف هجمه‌ها علیه آیت‌الله آملی لاریجانی ضعیف و ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام و قوه قضاییه است.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۰۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

  به گزارش سازمان بسیج دانشجویی کشور خبرگزاری بسیج، مهدی حمادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی گفت: متاسفانه از جانب جریان ضد انقلاب و منافق هر از چند گاهی شاهد حمله به مسئولین ارشد و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: جریان منحرف که امروز بیشتر از هر زمانی، دستانش برای ملت انقلابی و ولایی ایران رو شده و پایگاه و اعتماد ملت را از دست داده و در میان خیل بدبینی قاطبه مردم قرار گرفته با دستور اربابان غربی خود رئیس محترم قوه قضاییه، این شخصیت دانشمند و ارزشمند نظام را مورد هجمه‌های واهی خود قرار داده است.

حمادی گفت: این هجمه‌ها که منشا آن‌ها خط مشی و اقدامات انقلابی قوه قضاییه بالاخص تدابیر قاطع رئیس محترم قوه قضاییه راجع به فتنه و فتنه‌گران سال 88 است قطعا با هدف ضعیف و ناکار امد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام و قوه قضاییه است.

به گزارش فارس،  مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه علوم قضایی خاطر نشان کرد: فتنه‌گران در تلاش اند که حق را باطل جلوه دهند و از طریق امتزاج حق و باطل امر را بر مردم مشتبه سازند و خود را در قالب حق در افکار مردم جا دهند و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با این حربه‌ها مورد هجمه و آسیب قرار دهند.

وی اضافه کرد: لازم است دشمنان نظام، انقلاب و منافقین فتنه‌گر بدانند ملت فهیم ایران فریب این اقدامات پست و خفت بار آنها را که بنا به شعارشان با هدف از بین بردن اصل نظام اسلامی است، نمی خورند.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم قضایی به تبعیت از شهید والا مقام بهشتی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب بالاخص ارباب تمام فتنه گران و منافقین، آمریکای جنایتکار، اعلام می‌کند که از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید!

حمادی در این باره بیان داشت: امید آن است همانطور که قوه قضاییه تا به حال در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در رابطه با فتنه گام برداشته و برخورد قاطعانه‌ای نسبت به فتنه‌گران اتخاذ داشته است؛ من بعد نیز با صلابت هر چه بیشتر و مستقل از تمام جریان‌ها با این مسئله برخورد نماید.

ارسال نظرات