عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران گفت: ایجاد شایعه علیه آیت‌الله آملی لاریجانی در جهت بی‌اعتمادی عمومی است تا آراء این قوه علیه مفسدین نیز بی‌اعتبار شود
کد خبر: ۸۹۲۹۹۱۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

 به گزارش سازمان بسیج دانشجویی کشور خبرگزاری بسیج، مهراد کچویی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران  در مورد تهمت‌های جریان‌های فتنه‌گر و مفسد اقتصادی نسبت به رئیس قوه‌ قضائیه، بیان داشت: با گذشت قریب به چهل سال از انقلاب، جمهوری اسلامی ایران روزی را بدون توطئه بیگانگان سر نکرده است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی متوجه شده است که هیچ کدام از این حربه‌ها روی التزام مردم این سرزمین به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تاثیری نخواهد داشت و حال جنگ روانی تازه‌ای علیه قوه قضائیه که یکی از سه رکن حیات کشور است برپا نموده تا با استفاده از این تفرقه و تشنج اهداف خود را در این بازه زمانی تحقق بخشد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: جنگ روانی دشمن از بهم پیوستن سه ضلع ضد انقلاب، مفسدین و منحرفین شکل گرفته است و توسط شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران تغذیه و تبلیغ می‌شود تا بخوبی بتواند ادعای کذب آن‌ها در دسترس تمام مردم قرار گیرد.

به گزارش فارس، کچویی تصریح کرد: حال این افراد با گستاخی تمام یکی از والاترین و مقدس‌ترین جایگاه‌ها را هدف قرار داده و آن قوه قضائیه است که مراحل اولیه پروژه جدید آنان این است که هر روز برای تشویش اذعان عمومی کشور یک شایعه در خصوص ریاست قوه قضائیه ایجاد کنند.

این فعال دانشجویی بیان داشت: ایجاد شایعه علیه آیت الله آملی لاریجانی در جهت بی اعتمادی عمومی است تا آراء این قوه علیه مفسدین نیز بی‌اعتبار شود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران گفت: سران فتنه و مفسدین اقتصادی به خوبی می‌دانند که امروز قوه قضائیه یکی از بزرگترین موانع آنان برای رسیدن به اهداف خود است و این مساله را بارها در محکمه‌های خود ثابت کرده است.

وی در این باره ادامه داد: جریان‌های مفسد و فتنه‌گر برای پیشبرد اهداف خود اول باید به این سو ضربه وارد کند، بغض و کینه 40 ساله  آنان از این قوه به حدی بالا گرفته است که چنان دیوانه وار مطالبی برای تخریب بیان می‌کنند که کمتر عقل سلیمی می‌تواند آنان را قبول نماید! در این راه فتنه‌گران از محاکمه خودشان هراس دارند و فتنه‌گران از محاکمه ملعبه های خود.

این فعال دانشجوی اظهار داشت: دشمنان، فتنه‌گران و شبکه‌های معاند تنها با طرح چنین ادعاهای بی‌پایه و اساس علیه رئیس قوه قضائیه پایه‌های وجودی خود را سست‌تر می‌نمایند و لازم است یادآوری کرد که مردم این سرزمین همان کسانی بودند که در اوج اتحاد و مداخله شما، 9 دی را چنان خلق کردند که تمامی شما برای چند سالی از صفحه سیاسی محو شدید.

کچویی خاطر نشان کرد: امت حزب الله و آحاد مردم ایران صبر زیادی دارند، پیشنهاد به ضد انقلاب این است که بار دیگر اینان را امتحان نکنید، چرا که اینبار تا نابودیتان رقم نخورد، این مردم از پای نخواهند نشست.

ارسال نظرات