حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی خیری گنجی به عنوان مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سپاه استان سمنان منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۳۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، صبح امروز آیین تودیع و معارفه در سالن جلسات نمایندگی سپاه استان سمنان برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات حجت الاسلام جواد صمیمی مسئول اسبق معاونت تربیت و آموزش عقیدتی در سپاه استان سمنان که هم اکنون به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ 12 قائم (عج) سمنان مشغول به خدمت هستند، اظهار داشت: با توجه به جابه جایی ها و تغییرات و تحولاتی که در سطح دفاتر نمایندگی سپاه در استان سمنان انجام شده است؛ در ادامه راه گام های محکم تر و مستحکمی همچون گذشته در مسیر تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب برداشته خواهد شد.

وی بیان داشت: اهداف کلی تربیت و آموزش عقیدتی - سیاسی سپاه عبارت از رشد و اعتلای ایمان و معنویت، تحکیم مبانی اعتقادی و تعمیق معرفت و بصیرت دینی، ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و پرورش روحیه تعبد و التزام عملی به احکام اسلامی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تقویت انگیزه های معنوی و توانمندی های فکری است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اصول و جهت گیری های کلی و مهم تربیت و آموزش عقیدتی- سیاسی سپاه هم شامل؛ فراگیری و جامعیت، مداومت و استمرار، اثربخشی و کیفیت محوری و نظارت و ارزشیابی مستمر است.

در ادامه حجت الاسلام جواد صمیمی مسئول اسبق معاونت تربیت و آموزش عقیدتی در سپاه استان سمنان ضمن تقدیر از همراهی و راهنمایی های مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان داشت: وحدت و انسجام بسیار خوبی میان نیروهای نمایندگی وجود داشت و همین یکدلی و انسجام همواره در پیشبرد اهداف و برنامه ها اثرگذار بود و امیدوارم هر روز بر این وفاق و همدلی ها افزوده شود.

وی افزود: نیروهای نمایندگی در سپاه استان سمنان همگی افرادی مؤمن، مسئولیت پذیر و کاردان هستند که در انجام کارها و امور محوله از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و کارها و برنامه ها به خوبی در حال انجام و پیگیری است.

در ادامه نیز حجت الاسلام محمدتقی خیری گنجی مسئول جدید معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سپاه استان سمنان که وی پیش از این در سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بود، اظهار امیدواری کرد بتواند در این جایگاه به احسن وجه خدمت کند.

وی بیان داشت: از تجارت کارهای انجام شده در تربیت و آموزش عقیدتی سپاه استفاده خواهد کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها