مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در جمع خبرنگاران:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از برنامه‌های هفته کودک در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۴۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدجوادمحمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام ماه محرم و هفته ملی کودک و به منظور نهادینه‌کردن ارزش‌های تربیتی و انسان‌ساز عاشورا ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت این هفته با رویکرد آموزه‌های عاشورا، درمراکزکانون لرستان پیش‌بینی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: آیین افتتاح هفته ملی کودک با دعوت ازدستگاه‌های اجرایی لرستان در مرکز فرهنگی هنری و فراگیر شماره ۴ خرم آباد با اجرای برنامه‌های متنوعی برگزارخواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان کرد: با اشاره به توسعه وافزایش مراکز فرهنگی هنری در استان گفت: در هفته ملی کودک ۵ دستگاه خودروی کتابخانه سیار شهری و روستایی طی مراسمی در اداره کل افتتاح می‌شود و خانه تئاتر کودک خرم آباد نیز گشایش می‌یابد.

محمدی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و معارف اسلامی در مراکز کانون و با محوریت باور‌های دینی و مسئولیت‌های اجتماعی و میراث فرهنگی، آشتی با طبیعت و ... در مراکز ثابت و سیار شهری و روستایی در سراسر استان را از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه استانی عکس عاشورایی با عنوان "نقش خورشیدگفت: اعضای مراکز کانون و دانش آموزان تا ۲۵ مهرماه عکس‌های خود را با موضوع عزاداری‌های ایام سوگواری امام حسین (ع) با دبیرخانه این مسابقه در واحد آفرینش‌های هنری کانون لرستان ارسال کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: نمایشگاه دستاورد‌های فرهنگی، هنری وادبی اعضا و مربیان درمراکز سراسر استان برپا خواهد شد.
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات