فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قروه گفت: در طول یکسال گذشته کشف مواد مخدر با رشد ۱۱ درصدی در شهرستان قروه روبرو بوده است.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۸۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین رضا رشیدی امروز و در مراسم صبحگاه مشترک نظامی که به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در قروه برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخار دارد که حافظ امنیت و آرامش مردم در کشور می‌باشد.


وی افزود: در طول یکسال گذشته پرسنل نیروی انتظامی شهرستان قروه با هدف ارتقای امنیت و آرامش در سطح شهرستان در خدمت رسانی به مردم تلاش نموده اند.


وی از رضایت اعتماد مردمی به پلیس خبرداد و بیان داشت: رشد ۴۰ درصدی تماس‌های مردمی با نیروی انتظامی و رضایت ۶۵ درصدی از عملکرد پلیس نشان دهنده افزایش اعتماد مردمی به نیروی انتظامی و پرسنل ناجا می‌باشد.


فرمانده نیروی انتظامی قروه به رشد ۱۱ درصدی کشفیات موادمخدر اشاره نمود و ادامه داد: در سال جاری با کاهش ۴ درصدی وقوع جرائم روبرو بوده ایم که کشفیات جرائم نیز با رشد ۲ درصدی مواجه بوده است.


وی به افزایش کشفیات کالای قاچاق اشاره نمود و ادامه داد: در بحث کشفیات کالای قاچاق با رشد ۲۳۰ درصدی از نظر کمی و افزایش ۲۷ درصدی از نظر ریالی روبرو بوده ایم.


وی به اجرای طرح جوادالائمه (ع) با همکاری سپاه پاسداران اشاره نمود و تصریح کرد: در طرح جواد الائمه (ع) با همکاری سپاه پاسداران نقاط آسیب پذیر شهرستان شناسایی شدند و با توزیع کنندگان مواد مخدر در این مناطق برخورد قانونی صورت گرفت.


رشیدی در پایان با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی به دنبال تامین امنیت و آرامش مردم هستند افزود: تلاش در راه خدمت به مردم و تامین امنیت و آرامش جامعه وظیفه‌ای است که پرسنل نیروی انتظامی در راستای نیل به این هدف در خدمت شبانه روزی خود کوتاهی نخواهند داشت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات