خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز:

برقراری امنیت در جامعه نیازمند همیاری همه ارگان ها است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز گفت: اگر در دستگیری مجرمین حمایت های دستگاه قضایی نباشد که همیشه با نگاه مثبت ما را یاری می کنند و به ما ایمان دارند به راستی موضوعات آنطور که لازم است حل نمی گردد.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۹۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ خسروی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز در مراسم صبحگاهی مشترک بین نیروی های نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندهان و مسئولان شهرستان البرز برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد که اولین شهید را در هشت سال دفاع مقدس در یگان ژاندارمری سابق تقدیم انقلاب و آرامش و امنیت این کشور نموده است .
وی افزود : کماکان این باغ شهادت بر روی ما باز است اگر اتفاقی بافتد به عنوان مدافع حرم یا در انجام ماموریت ها عزیزی جانش را برای این آب و خاک و اسلام بدهد ما اخبار این ها را رصد می کنیم .
خسروی با یاد کردن از نام شهدای نیروی انتظامی و مدافع حرم افزود : با شهادت این عزیزان است که کشور ما چنین امنیتی دارد و آرامش و امنیت این کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، همچنین یادی کنیم از شهدای حصر آبادان که 500 دانشجو دانشگاه نیروی انتظامی کمک به نیروی های سپاه کردند و بنا به دستور امام راحل، حصر آبادان را شکستند .
وی ادامه داد: تا کنون آمار های خوبی در کاهش سرقت و افزایش مبارزه با کالا و مواد مخدر داشتیم و ناهنجاری هایی که داشتیم شاهد موفقیت های زیادی بودیم و شهرستان البرز در سال گذشته بین 600 شهرستان بزرگ کشور، شهرستان البرز جزو برگزیدگان کشوری است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز افزود: البته این موفقیت ها به تنهایی اتفاق نیفتاده و ارگان ها شهرداری، شورای شهر و شرکت شهر صنعتی و اتش نشانی شرکت شهر صنعتی ما را یاری کردند .
خسروی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر در دستگیری مجرمین حمایت های دستگاه قضایی نباشد که همیشه با نگاه مثبت ما را یاری می کنند و به ما ایمان دارند به راستی موضوعات آنطور که لازم است حل نمی گردد.
گفتنی است، در پایان از پلیس های افتخاری و مسئول امربه معروف و نهی از منکر شهرستان البرز و پلیس نمونه سال 95 تجلیل به عمل آمد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها