مسئول سازمان بسیج حقوقدانان:

هجمه به قوه قضاییه برای ضربه زدن به اقتدار ملی است

هجمه به رئیس قوه قضائیه در ادامه ی روندی است که از دو دهه‌ی پیش و با ابزار مختلف از جمله جنگ نرم در راستای تضعیف قوای سه گانه و دستگاه هایی که مظهر اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران هستند آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۲۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج، مهدی بهرامیان، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان درپیرامون شایعات ایجاد شده علیه رئیس قوه قضائیه گفت: هجمه به رئیس قوه قضائیه در ادامه ی روندی است که از دو دهه‌ی پیش و با ابزار مختلف از جمله جنگ نرم در راستای تضعیف قوای سه گانه و دستگاه هایی که مظهر اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران هستند آغاز شده است.


بهرامیان در ادامه افزود: دشمن دنبال این است که عوامل اقتدار ملی و اعتماد راسخ به حاکمیت دین را از بین ببرد لذا به سپاه، بسیج، شورای نگهبان و قوه قضائیه حمله می‌کند؛ دشمن شناسی، بصیرت افزایی و مطالعه تاریخ برای مردم و مسئولین امری ضروری است.
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان با اشاره به ریشه اصلی این دشمنی ها گفت: دشمن چون با مبانی فکری و عملی به وجود آمده از نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد جبهه‌ی مقابلی تشکیل داده و پروژه نفوذ را نیز در ابعاد مختلف اجرا می کند.


وی در پایان ضمن بر شمردن سابقه این دشمنی ها گفت: اینها حتی قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی با خود مسلمانان و شیعیان مشکل داشتند؛ انگلیسی ها مستر همفر را مامور می‌کنند تا جریان نفاق و انحراف در دین را بین مسلمانان ایجاد کند. این در حالی است که امروز در ایران ولایت فقیه و بازوهای آن در نظام اسلامی آنها را بیشتر نگران کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار