دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از انتخاب رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های جدید این مجمع خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۵۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست‌خبری با خبرنگاران، گفت: مصوبه جلسه امروز مجمع به تعیین یک کمیسیون خاص با حضور 16 نفر از اعضای مجمع برای بحث حول محور راهکارهای عملیاتی درباره نحوه پیاده‌سازی سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبر انقلاب و ارائه آن به صحن مجمع و خدمت رهبر انقلاب اختصاص داشت.

وی افزود: امروز همچنین دو کمیسیون جدید مجمع تشکیل جلسه دادند و اعضای هیئت‌رئیسه آنها مشخص شد که آقای شمخانی به عنوان رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی و آقای آقازده و سردار وحیدی هم به ترتیب به عنوان نواب رئیس و دبیر این کمیسون انتخاب شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: همچنین در جلسه کمیسیون اقتصادی، بازگانی و اداری نیز بنده به عنوان رئیس و آقای قالیباف هم به عنوان نایب رئیس اول و آقای داودی نیز به عنوان نایب رئیس دوم و آقامحمدی هم به عنوان دبیر این کمیسیون انتخاب شدند.

رضایی درباره وضعیت اجرای سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: این سیاست به دلیل اینکه پس از قانون اساسی و قبل از قانون مجلس قرار دارد، باید در اداره کشور ساری و جاری شود و به تعبیری یکی از ابزارهای مهم اعمال ولایت است، ولی وضعیت اجرای این سیاست‌ها در کشور آن طور که انتظار می‌رود، اجرا نمی‌شود.

 

ارسال نظرات