یک بسیجی کارآفرین در گفتگو با «بسیج»:

حمایت های دولت از تولیدکنندگان بسیار ضعیف است

مصدقیان پور گفت: همان طوری که باید به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توجه کرد و کار‌ها در همین جهت توسعه یابد، اما باید حمایت‌هایی از جانب دولت برای تولید کننده فراهم شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۶۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸

محمد مصدقیان پور یک بسیجی که در امر تولید موفق بوده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره مشکلاتی که در جلو راه یک تولید کننده می‌باشد اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکل یک تولید کننده، تامین منابع مالی برای توسعه و نبود بازار مناسب در بازار‌های عرضه است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را مقاومت در برار مشکل مالی می‌داند افزود: همان طوری که باید به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توجه کرد و کار‌ها در همین جهت توسعه یابد، اما باید حمایت‌هایی از جانب دولت برای تولید کننده فراهم شود.

این تولید کننده بسیجی درباره نقش بسیج در بزنگاه‌های اقتصادی گفت: همانطوری که گفته شد اقتصاد مقاومتی راه اصلی ایران در امر اقتصاد است و اگر نهاد‌های مردمی در تحقق این مهم حضور پیدا کنند بی شک سریعتر به اشتعال زایی و تولید خواهیم رسید. بسیج یکی از نهاد‌هایی خواهد بود که می‌تواند مقاومت خوبی در برابر بحران‌های اقتصادی داشته باشد.

مصدقیان پور گفت: تولید و اشتغال که یکی از وظایف تولید کنندگانی امثال من است، برای توسعه برنامه زیادی در نظر دارند، اما از دولت انتظار می‌رود تا در پیشرفت و توسعه کاری کمک‌های مالی را در نظر بگیرد.
ارسال نظرات