بک بسیجی تولید کننده در گفتگو با«بسیج»:

اگر دولت کمک کند می توان اشتغال زایی و تولید را چند برابر کرد

آذرخش گفت: در تولیدی که راه اندازی شده میزان اشتغال زایی و تولید بدون حمایت‌های دولت بوده است و چه بسا با کمک‌های بیشتر می‌شد میزان تولید و اشتغال زایی را بالا برد.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۷۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴

آزاد آذرخش بسیجی تولید کننده گوشت شتر مرغ در ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه هدف اش از راه اندازی تولیدی در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برای سرافرازی و آبادانی ایران بوده است عنوان کرد: از اینکه برای اقتصاد کشورم قدمی برداشته ام بسیار خرسندم و به لطف خدا، ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در این تولیدی صنعتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه حمایت‌های دولتی می‌تواند در روند تولید کشور میزان اشتغال زایی تاثیر بسزایی داشته باشد افزود: در تولیدی که راه اندازی شده میزان اشتغال زایی و تولید بدون حمایت‌های دولت بوده است و چه بسا با کمک‌های بیشتر می‌شد میزان تولید و اشتغال زایی را بالا برد.

این مدیرعامل شرکت تولیدی گوشت گرم اظهار داشت: بعد از گذشت چند سال، صادرات تولید کنندگان محصولات شترمرغ به دیگر نقاط دنیا انجام شد. با همکاری تمامی تولیدکنندگان در حال حاضر اتحادیه‌ای مخصوص همین صنف راه اندازی کردیم و با روی کار آمدن اتحادیه، پخش فرآورده‌های شترمرغ به صورت تیمی و گروهی کلید خورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار