خبرهای داغ:
به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۸۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

با حضور مسئولان و مدیران استانی، همزمان با هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

این برنامه با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان در اهواز انجام شد.

آیت‌الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، معاون امنیتی انتظامی استانداری و جمع دیگری از مدیران دستگاه‌های اجرا در این صبحگاه مشترک حضور داشتند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، امیر سرتیپ علی ظریفی یگانه ارشد آجا در جنوب غرب کشور، سردار حسن شاهواپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان و جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در این برنامه شرکت کردند.

رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از جمله برنامه‌هایی بود که در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان در اهواز برگزار شد.

تجلیل از خانواده‌های شهدا و همچنین ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشستگان و فرماندهان برتر نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های  صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان در اهواز بود.

همچنین در این برنامه درجه تعدادی از نیروهای انتظامی استان خوزستان ارتقا یافت و ترفیع درجه خود را دریافت کردند.

"نیروی انتظامی" پیشانی نظام و مایه عزت‌مندی کشور است

آیت‌الله محسن حیدری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی بسیار گرانبها برای همه ما است تا رسالت و جایگاه نیروی انتظامی را در نظام مقدس الهی و علوی همچنین انتظاراتی که از نیروی انتظامی وجود دارد را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه این هفته فرصتی است که مردم ما قدردان زحمات و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر نیروهای خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، افزود: برای اینکه جایگاه و رسالت پلیس در نظام جمهوری اسلامی برای ما روشن شود لازم است بدانیم که بحث امنیت از اهداف بلند و راهبردی نظام اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره نامه حضرت امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر بیان کرد: در این نامه حضرت فرموده‌اند که با اذن الهی سربازان و نیروهای انتظامی و نظامی دژهای استوار ملت هستند و نیز مایه زینت‌بخشی به حاکمان، عزت‌مندی به دین و مذهب همچنین مایه ایجاد امنیت در راه‌ها، شهرها و روستاها هستند.

وی گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ نیروهای نظامی و امنیتی بحث امنیت است که البته سپاه، بسیج و ارتش نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند و همه ضامن امنیت جامعه هستند.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه برای نخستین بار امیرالمومنین(ع) بودند که نیروهای نظامی و انتظامی را برای امنیت جامعه سازمان‌دهی کردند، عنوان کرد: امروز نیروهای انتظامی و پلیس کشورمان در کنار نیروهای امنیتی و نظامی شریفترین، فداکارترین و نیز مورد اعتمادترین نیروهای نظام جمهوری اسلامی هستند و پیشانی نظام و مایه خیر، برکت و عزت‌مندی نظام هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها