خادم گفت: ارائه مشاوره های روانشناسی و مشاوره های تحصیلی برای دانش آموزان و برخی اهالی روستا که به مشاوره نیاز دارند از دیگر اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم است.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۹۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

رضا خادم عضو گروه جهادی شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات متعدد این گروه جهادی در مناطق محروم کشور اظهار داشت: گروه جهادی شهید مصطفی احمدی روشن از سال 1390 تأسیس شده و در حوزه های مختلف از جمله عمرانی، آموزشی، فرهنگی و علمی فعالیت می کند.

این بسیجی جهادگر خاطر نشان کرد: ارائه مشاوره های روانشناسی و مشاوره های تحصیلی برای دانش آموزان و برخی اهالی روستا که به مشاوره نیاز دارند از دیگر اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم است.

عضو گروه جهادی شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریزگفت: تعداد 6 روستا برای ساخت خانه محروم شناسایی شد و در روستاهایی مانند چاراویماق خانه محروم ساخته شد.

خادم در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این گروه جهادی مطرح کرد: با توجه به اینکه روستای چاراویماق قطب غلات و گندم استان است گروه جهادی شهید احمدی روشن از دانشجویان کشاورزی و علوم پایه نیز استفاده می کند تا با آموزش دادن به کشاورزان، آنها را در افزایش کیفیت محصولات و اشتغال زایی کمک کنند.

ارسال نظرات