خبرهای داغ:
این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد ارتباط بیشتر مردم با خانواده شهیداست.
کد خبر: ۸۹۳۰۱۰۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فلاورجان، یادواره شهید آبروی محله با محوریت شهید جاوید الاثر شیخ مهدی موید زفره ای به عطر ۱۶ شهید والامقام این روستا در میدان مسجد جامع روستای زفره از توابع بخش مرکزی شهرستان فلاورجان برگزار شد.

این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد ارتباط بیشتر مردم با خانواده شهید به روش تجمع مردم درب منزل شهید به مردم یادآوری میکند که زحمات شهدا سبب امنیت کشور است و این شهدا بودند که آبروی کوچه ها و محله های ایران اسلامی هستند.

این مراسم معنوی که از ساعت ۱۶ شروع و تا قبل از اذان مغرب به طول انجامید با روایت گری دبیر ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان و بیان خاطرات، حماسه آفرینی، ویژگی ها و سبک زندگی شهید و اجرای گروه سرود صابرین شهر قهدریجان و مداحی و عزاداری توسط مداح اهل بیت، آقای خاکسار همراه بود.

در پایان مردم “بنر هم عهدی با شهید” را با دلنوشته های خود امضا نمودند.

شهید شیخ مهدی موید زفره ای در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۲۸ در روستای زفره متولد شد و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نائل گردید.

گفتنی است این ششمین یادواره از مجموعه ۳۰ یادواره ی شهید آبروی محله میباشد که توسط صدا و سیمای مرکز اصفهان و کنگره شهدای شهرستان فلاورجان اجرا میشود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها