خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تاکید کرد:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بیانگر زوایای مختلف دین اسلام و یک رسالت مهم فراگیر در جامعه می‌باشد که باید بدان بها داده شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۱۱۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تاکیدات مقام معظم رهبری به این موضوع اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین واجبات دین اسلام می‌باشد.
وی با اشاره به آیات قرآن و جمله ای زیبا از امام حسین(ع) تبیین کرد: امام حسین(ع) برای اقامه نماز، پرداخت زکات و احیای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام کردند.
این مسئول با برشمردن فروع دین اسلام مطرح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فروعات دین مبین اسلام بوده و در راستای امور مهمی چون نماز و زکات قرار دارد.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تشریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر بیانگر زوایای مختلف دین اسلام و یک رسالت مهم فراگیر در جامعه می‌باشد که باید بدان بها داده شود.
حجت‌الاسلام مصطفایی ادامه داد: متاسفانه عمل به این رسالت مهم از سوی مردم و مسئولین در جامعه امروز مورد غفلت قرار گرفته و باید در این خصوص اصلاحاتی انجام گیرد.
وی تصریح کرد: هرچند برخی نهادها تمام هم و غم خود را برای اجرای صحیح فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به کار گرفته اند ولی هنوز هستند نهادهای بسیاری که تنها در عرض برنامه ‌های جزئی و حاشیه ای به امر به معروف و نهی از منکر توجه دارند.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: افرادی که امروز نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بی‌توجه هستند باید آگاه باشند که هم در این دنیا و هم در آخرت باید در محضر الهی پاسخگو باشند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها