سید ساجد یعقوبی
در پي عدم پرداخت پول گندم‌كاران صورت گرفت؛
مجمع نمایندگان استان اردبیل در تذکری کتبی به رئیس جمهور و وزیرجهاد کشاورزی خواستار پرداخت سریع پول گندم خریداری شده از کشاورزان استان اردبیل شدند.
کد خبر: ۸۹۳۰۱۴۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، 7 نماینده استان اردبیل طی تذکر کتبی به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در پرداخت بهای گندم خریداری شده توسط دولت از کشاورزان استان شدند.

متن این تذکر به شرح ذیل است:

چرا بعد از گذشت ماهها هنوز پول گندم خریداری شده از کشاورزان عزیز پرداخت نشده است، کشاورزان در زمان تهیه نهاده های کشاورزی برای کشت با مشکل جدی اقتصادی و مالی مواجه هستند.

صدور دستور عاجل برای پرداخت بهای گندم کشاورزان استان اردبیل، مورد انتظار نمایندگان استان می باشد.

نمایندگان تذکر دهنده: صدیف بدری، شکور پورحسین، سید حمایت میرزاده، ولی ملکی، رضا کریمی، بشیر خالقی، محمد فیضی

به گزارش کوثرخبر، کشاورزان استان اردبیل سال گذشته نیز شاهد تعویق در پرداخت حق الزحمه خود بودند و امسال نیز با گذشت بیش از 70 روز هنوز بهای گندم خریداری شده توسط دولت، بصورت کامل پرداخت نشده است.

ازآنجا که 85 درصد اهالی شهرستان کوثر به شغل شریف کشاورزی مشغول هستند و محصول گندم نیز به عنوان محصول استراتژیک در این منطقه کشت می شود، ضروری است مسئولان استانی و کشوری در پرداخت سریع حق الزحمه کشاورزان منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است که اینک کشاورزان کوثری برای تهیه نهاده های کشاورزی جهت کاشت محصول گندم در مزارع خود با مشکل اقتصادی مواجه هستند، فلذا این امر ملزوم بر پرداخت سریع بهای گندم کشاورزان منطقه است.

تذکر کتبی مجمع نمایندگان استان اردبیل به رئیس جمهور

کوثر خبر

ارسال نظرات