خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان خبر داد:

کاهش 120درصدی قمه زنی در تاکستان

مراسم صبحگاه نیروهای مسلح در ستاد انتظامی شهرستان تاکستان، همزمان با روز نیروی انتظامی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۰۱۵۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ فراهانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح در ستاد انتظامی این شهرستان ضمن تقدیر وتشکر از کلیه نیروهای انتظامی و نظامی مستقر در میدان اظهار کرد: اگر ما توفیق داشتیم درشهرستان تاکستان بحث خرافه قمه زنی در محرم را 120 درصد کاهش دهیم همگی با تلاش شما عزیزان بوده است.
وی با اشاره به شعار هفته ناجا ابراز کرد: شعار این هفته ناجا (پلیس برای امنیت و امنیت برای همه ) می باشد، پلیس این افتخار را دارد که کل ساعات شبانه روز پاسخگوی تمامی نیازهای امنیتی و انتظامی می باشد.
فرهانی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال شاهد 7000 تماس از طریق مردم شهرستان تاکستان با 110 برقرار شده است و عزیزان در مجموعه نیروی انتظامی در سراسر شهرستان با 9 کلانتری و پاسگاه و پلیس های تخصصی پاسخگوی مردم عزیز شهرستان بوده اند .
بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان میز در این مراسم بیان کرد: امنیت بالاترین رکن انسجام و دوام و قوام یک جامعه است، بنابراین اگر امنیت بود در کنار آن مردم می توانند به شغل و زندگی خود بپردازند اما اگر امنیت نبود هیچکدام از این اینها برای مردم قابل اجرا نبود .
وی یادآور شد: امروز مصادیق این مهم را در حوزه بین المللی در خاورمیانه و در شرق دور می بینیم . در میانمار مسلمان های بی گناه را می کشند و به آتش می کشند چون امنیت در آنجا حاکم نیست . طاهر خانی با اشاره به قوانین حاکم بر کشور گفت: قانون اساسی اصل 57 به تفکیک قوا پرداخته است ولی این اصل تفکیک به معنای تعارض و تضاد قوا نیست، در واقع تفکیکی است که در کنار آن تعامل و هم افزایی است برای اینکه نظام مقتدری داشته باشیم .
وی اضافه کرد: امروز ما به لحاظ توان و قدرت دفاعی که داریم که در سایه رهبری و ولایت فقیه بوجود آمده است به کشوری امن در منطقه تبدیل شده ایم و در سرنوشت کشورهای همسایه نیز نقشی تعیین کننده داریم و اینها همگی بواسطه ی وجود نیروهای قدرتمند همیشه در صحنه ای همچون شماست.
فرماندار تاکستان نیز در مراسم صبحگاه ناجا ابراز کرد: درکشور ما بخش عمده تامین امنیت بر عهده نیروی انتظامی می باشد.
سیاوش طاهرخانی اذعان کرد: در زمان های دور نیز امنیت داخلی شهرها بعهده شهربانی بوده و امروزه با گذشت زمان این وظیفه خطیر همراه با وظایف دیگر بر عهده نیروی انتظامی میباشد .
وی بیان کرد: به منظور جذب و جلب مشارکت های مردمی در خور شان مردم همانطور که استحضار دارید از مشارکت های مردمی نیز در نظم بخشی و ایجاد نظم در جامعه تحت عنوان همیار پلیس یا پلیس های محله استفاده شد که بتوانند وظایف اصلی و وظایف ساختاری خودشان را تحکیم ببندند و اقداماتشان را تسریع ببخشند و حتی سامانه 197 طراحی شد تا مردم نیز بر کار عزیزان نیروی انتظامی خصوصا در ماموریت های درون شهری و برون شهری نظارت داشته باشند.
طاهرخانی در بخش پایانی بیانات خود تاکید کرد: وجود مراکز مشاوره در معاونت اجتماعی ناجا بحث مرکز مشاوره را در راستای جلوگیری از هنجارها و ارزش نهادن به خدمات شما عزیزان در دستور کار قرار گرفت .
گفتنی است فرماندار تاکستان در پایان از تمامی عزیزان نیروی انتظامی خصوصا فرمانده های حوزه های اطراف شهرستان که خدمات زیادی را در برقراری امنیت منطقه ارائه داده اند تقدیر و تشکر کرد.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار