نماینده ولی فقیه ناحیه مرکزی یزد در بازدید از حوزه مقاومت بسیج مهدیه:
حجت الاسلام پوربابایی در بازدید از حوزه مقاومت بسیج مهدیه در تشریح و توجیه کلیات کار شعب نمایندگیوظیفه اصلی شعب عقیدتی را تعمیق معنویت و وظیفه اصلی مسئولین سیاسی را افزایش بصیرت عنوان نمود.
کد خبر: ۸۹۳۰۱۹۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، شعب نمایندگی ناحیه مرکزی یزد با حضور در حوزه مقاومت بسیج مهدیه از شعب نمایندگی حوزه بازدید نمودند.
حجت الاسلام پوربابایی در این بازدید در تشریح و توجیه کلیات کار شعب نمایندگی در حوزه مقاومت، با تاکید بر حضور فعال رابط نمایندگی در جلسات و برنامه‌های اجرایی حوزه، بر اشرافیت بر روی پایگاه‌ها و عملکرد فرمانده پایگاه‌ها تاکیدنمود.
وی در ادامه با اشاره به تعمیق معنویت به عنوان وظیفه اصلی شعب عقیدتی، افزایش بصیرت را وظیفه اصلی مسئولین سیاسی شعب نمایندگی عنوان نمود و بر برگزاری دوره تربیت و تعالی حوزه و حضور ناظرین پایگا‌های مقاومت در آن توصیه نمود.
نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد ضمن سفارش بر اجرای برنامه‌های ابلاغی سال، نکات لازم جهت برنامه ریزی‌های لازمبه منظور استفاده چند منظوره و اجرای تجمیعی برنامه‌ها را یادآور شد.
وی در آخر انعکاس و پوشش خبری فعالیت و گزارشات حوزه و پایگا‌های تابعه بر روی سایت‌های مرتبط با سپاه را از وظایف روابط عمومی اذعان و شناسایی افراد نویسنده و اهل قلم و معرفی و آموزش خبرنگاران افتخاری را از دیگر وظایف آن برشمرد.
در ادامه کلیه شعب با ارائه گزارشات مصور و متنی خود به مسئولین مربوطه به صورت تخصصی نسبت به وظایف خود توجیه شدند.
ارسال نظرات