امام جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه امریکایی ها در مسأله برجام به سیم آخر زده اند تصریح کرد : آنها می خواهند با هزینه گران برجام را کنار بزنند اما بدانند که بازنده اصلی خروج از برجام خود امریکایی ها هستند.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۰۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، امام جمعه موقت میبد در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به شیطنت‌های سایت‌های مجازی خارجی در بد نام کردن شخصیت‌های نظام گفت:: دشمن از هر طریقی در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام محمود کارگر با بیان اینکه به طور واضح سایت آمدنیوز که از یکسال قبل زیرنظر مزدوران خارجی پشتیبانی و با یکسری افراد فراری از کشور اداره می‌شود، تصریح کرد: ماموریت این‌ها ترور شخصیتی و چهره‌های خدمتگذار و اثرگذار نظام است که اخبار درست و نادرست را تبلیغ و طرفداران مقام معظم رهبری را هدف قرار داده اند که با بصیرت مردم بی اثر خواهد شد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان با اشاره به نقض برجام از سوی امریکایی‌ها هم گفت:: امریکایی‌ها هم روح و هم متن برجام را زیرپا گذاشتند و به تعهداتشان در برجام عمل نکردند.
* امریکایی‌ها در مساله برجام به سیم آخر زده اند
وی با تاکید بر اینکه امریکایی‌ها در مسأله برجام به سیم آخر زده اند تصریح کرد: امریکایی‌ها می‌خواهند با هزینه گران برجام را کنار بزنند، اما بدانند که بازنده اصلی خروج از برجام خود امریکایی‌ها هستند.
حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه امریکایی‌ها درک صحیحی از انقلاب و جمهوری اسلامی و مردم ایران ندارند و فقط اخبار آن‌ها از طریق مزدوران خود آن‌ها و بعضی از حقایقی هم که در کشور می‌بینند آن را نادیده می‌گیرند افزود: بعنوان مثال آن‌ها با شهادت یک سرباز فداکار ایران در دیار غربت و فیلم برداری و ارسال آن به ملت ایران می‌خواستند زهر چشم بگیرند، اما نمی‌دانستند و باور نمی‌کردند که از هر قطره خون شهیدحججی، حججی‌ها رویید و مردم ایران در تهران، مشهد، اصفهان و نجف آباد چگونه پیکر این شهید را تشیع کردند.
امام جمعه موقت میبد اظهار داشت: ملت ایران به برکت عاشورا، در مقابل تمام توطئه‌های امریکای جنایتکار و دیگر ابرقدرت‌ها ایستاده است و هرگز تسلیم نخواهد شد.
خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: امروز بین همه گروه‌ها و جناح‌های ایران اتحاد و همدلی برقرار است و همه برجام را غیرقابل مذاکره مجدد می‌دانند و به وقت خودش ایران مقتدر و توانمند جواب آن‌ها را خواهد داد.
* نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت بر کسی پوشیده نیست
امام جمعه موقت میبد با گرامی داشت روز نیروی انتظامی و قدردانی اززحمات شبانه روزی آن‌ها گفت:: تلاش و زحمات نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت اجتماعی و جامعه اسلامی، کشور و شهر ما قابل ستایش است.
حجت الاسلام کارگر گفت:: امروز اگر ما در امنیت و در خانه مشغول استراحت و محل کار در حال فعالیت هستیم، در پشت این صحنه برای تامین امنیت ما افراد فداکار و ایثارگر بسیاری از نیروی انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و نظامی هستند که این امنیت را برای ما به ارمغان می‌آورند.
خطیب جمعه موقت میبد افزود: همین عزاداری ایام محرم با وجود تهدید نیرو‌های تروریستی، به همت و تلاش نیرو‌های امنتی، انتظامی و اطلاعاتی، هر چه باشکوهتر برگزار شد.
* هیئت‌های عزاداری یک روز را بعنوان روز عزاداری در میبد برنامه ریزی کنند
وی در ادامه از تمامی دست اندرکاران برگزاری عزاداری عاشورای امام حسین و ایام دهه اول محرم در شهرستان میبد قدردانی کرد و گفت:: امیدوارم همه هئیت‌های عزاداری و مسئولین در سال آینده، یک روز را برای عزاداری در شهرستان میبد برنامه ریزی کنند تا عظمت و شکوه و افتخار این عزاداری در سطح جهان و کشور منعکس شود.
امام جمعه موقت میبد تاکید کرد: خروجی عزاداری به امام حسین باید این باشد که حسینی باشیم و باید اخلاق، رفتار و سیره امام حسین (ع) را در زندگی، ادارات، تجارت خانه‌ها و همه محیط‌های زندگی ما نمود پیدا کند.
* مسئولین پست و جایگاه خود را نعمت الهی بدانند
حجت الاسلام کارگر با اشاره به اینکه مسئولین ما باید پست و جایگاه را نعمت الهی بدانند اظهار داشت: اگر امروز میزی و یا اموالی را دارید و امضایی را می‌شود امروز انجام داد نباید به فردا انداخت و اگر پیرمرد و پیرزنی که راه قانون را بلد نیست باید جلوی او بلند شد و کار او را راه انداخت.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه از غدیر تا کربلا در مصلی آیت الله اعرافی هم قدردانی کرد.
* مرحوم آیت الله اعرافی (ره) به تنهایی یک امت بود
وی همچنین با قدردانی از همه تلاش‌های برگزار کنندگان بیست و پنجمین سالگرد مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدابراهیم اعرافی رحمه الله علیه امام جمعه فقید میبد گفت:: مرحوم آیت الله اعرافی به تنهایی یک امت بود و در خانه‌ای در شهیدیه میبد به تنهایی به همه امور مردم از امور مشکلات خانوادگی، ازدواج، اقتصاد و مسائل دیگر رسیدگی می‌کرد و از مردم پول نمی‌گرفت و به آن‌ها پول هم می‌داد.
امام جمعه موقت میبد افزود: سیره و شخصیت مرحوم آیت الله اعرافی رحمه الله علیه هنوز به نوجوانان و جوانان ما به درستی شناخته نشده است و باید این رفتار و سیره این عالم بزرگ را در زندگی خود بعنوان الگو قرار دهیم.
وی روز دامپزشکی، روزر روستا و عشایر، بمباران شیمایی شهر سومار، شهادت سردار حسین همدانی به دست تروریست‌های داعش در سوریه، روز جهانی کودک، روز پست، حرکت اسرای کربلا به سمت شام، تاسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دستور مقام معظم رهبری، روز بزرگداشت حافظ، روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی، روز اسکان، روز معلولان و سالمندان را گرامی داشت.
ارسال نظرات