خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی:

سخنان بی ادبانه مقام‌های آمریکایی نشان از ضعف این کشور دارد

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: سخنان بی ادبانه مقام‌های آمریکایی نشان از ضعف این کشور در جهان دارد و کشورهای مختلف ارزشی برای آمریکا قائل نیستند.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۳۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان قم که ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص امنیت اظهار کرد: خداوند در آیه 112 سوره توبه فرمود مومنانی را که حافظ حدود الهی هستند یاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: : پلیس در جامعه اسلامی باید به اصل ایجاد امنیت و حفاظت از آن التزام داشته باشد، در قرآن کریم هم به این مساله اشاره شده است.

امام جمعه قم فزود: ایجاد نظم و حفاظت از آن یکی از اصول کار پلیس اسلامی است و منظم بودن نیروهای پلیس بر اقشار دیگر اولویت دارد، امام علی(ع) هم نظم را سرلوحه کارهای خودش را قرار داده بود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به ویژگی‌های پلیس اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های سرکوب اشرار و حمایت از مظلومین است، مقام معظم رهبری هم بر این مساله تاکید زیادی داشتند و پلیس باید حتما به این وظیفه بپردازد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم پلیس اسلامی برقراری ارزش‌های اسلامی در جامعه است و باید به این مساله توجه ویژه ای شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در کشورمان ارزش‌ها ریشه قرآنی دارد، ریشه ارزش‌های اسلامی قرآن کریم و وحی است، اما ارزش‌ها در کشورهای دیگر براساس وحی نیست.

آیت‌الله سعیدی، برخورد مودبانه نیروی انتظامی با مردم را نشانه اقتدار این نیرو دانست و تصریح کرد: سخنان بی ادبانه مقام‌های آمریکایی نشان از ضعف این کشور در جهان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قم در پایان خاطرنشان کرد: خواسته مقام‌های آمریکایی این است که کشورشان قدرت نخست در جهان باشد، اما اکنون شاهد این هستیم که کشورهای مختلف ارزشی برای آمریکا قائل نیستند. 

ارسال نظرات