فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز عنوان کرد: شهادت ارثی ارزشمند است که خداوند تنها به بندگان حقیقی و وارسته خود اعطا کرده است
کد خبر: ۸۹۳۰۲۳۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ سرهنگ حسن آشیانی به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در دومین یادواره شهدای ناجا شهرستان نیمروز که با حضور سرهنگ آبسالان، امام جمعه، فرماندار و مدیرکل بنیاد شهید استان در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از ۱۴ مهر ماه با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» آغاز خواهد شد و در طول این هفته برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد..
وی تصریح کرد: هرچه داریم از خون پاک شهدایی است، که با گذشتن از جان خود امنیت و آرامش را به ارمغان آورده اند.
آشیانی تصریح کرد: یادواره‌های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا جهت تقویت روحیه مابرای ادامه راه شهیدان است.
وی تاکید کرد: شهدا مقام شامخ و ارجمندی نزد خداوند متعال دارند، شهادت ارثی است که خداوند به بندگان حقیقی خود اعطا می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز خاطرنشان کرد: شهدا وظیفه سنگینی را امروز به ما محول کرده اند بنابراین وظیفه ما در مقابل شهدا سنگین است.
در ادامه امام جمعه شهرستان نیمروز اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک قشر زحمتکش، پرتلاش و با صلابت در کشف مواد مخدر، امنیت و برخورد با سارقین رضایت مردم را جلب کرده پس لازم است تا همیشه مقتدر و قوی باشند، تا مردم افتخار کنند، با محبت و اهل تفاهم باشند و در تکریم با مردم دقت کنند.
حجت الاسلام محمد راشکی ادامه داد: این قشر با اهدای شهدای زیادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت را به مردم تقدیم کرده است.
وی در پایان گفت: این هفته فرصتی است تا اقتدار و کارآمدی هوشمندی و توانمندی علمی ناجا به مردم نشان داده شود.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده شهدای ناجا این شهرستان با اهدای لوح یاد بود تجلیل عمل آمد.
ارسال نظرات