خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد استان قم گفت: ۲۴ مهرماه کنگره شهدای دانشجوی استان قم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۳۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

کنگره شهدای دانشجو ۲۴ مهرماه در دانشگاه آزاد قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در این دانشگاه شکل‌ گرفته است.

وی با بیان اهداف برگزاری کنگره شهدای دانشجو افزود: جریان فکری و فرهنگی در محوریت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد و مسئولان دانشگاه سعی دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در این دانشگاه نهادینه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: 24 مهرماه کنگره شهدای دانشجوی استان قم در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود که تمهیدات برگزاری این همایش مهم و ارزشمند از 3 ماه پیش در این دانشگاه آغاز شده است.

یوسفی با تأکید بر برنامه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت تصریح کرد: برپایی جلوه‌های هنری، برپایی اردوهای راهیان نور، چاپ نشریه و مجلات متنوع و عکس از اردوهای راهیان نور و برگزاری نمایشگاه‌هایی مرتبط با آن از جمله دیگر اقدامات این دانشگاه است.

وی تأکید کرد: فضاسازی معنوی محیط دانشگاه، مقبره شهدای گمنام با معماری اسلامی، نام گذاری ساختمان‌های دانشگاه به نام شهدا و همچنین ارائه منشورات در رابطه با شهدا و فرهنگ شهادت به‌صورت مستمر در محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم بابیان برنامه‌های آینده این دانشگاه تصریح کرد: اردیبهشت سال 97 همایش بزرگ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار می‌شود و فراخوان ارسال مقالات آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها