معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی:

مشارکت بیش از 2 میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری استان مرکزی در کمک به نیازمندان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و 218 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۵۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رمضانعلی جلالی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را تقویت و افزایش بار تکفل اجتماعی و سامان دهی فعالیت‌های خیرخواهانه عموم مردم دانست و گفت: این مراکز با حمایت و هدایت کمیته امداد در سراسر استان راه اندازی و و فعالیت می کنند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون دو میلیارد و 218 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است که این میزان مشارکت مردمی به نسبت سال گذشته رشد 155 درصدی داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون 35 مرکز نیکوکاری در سطح استان راه‌اندازی شده است، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نیازسنجی و بررسی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان در آینده شاهد راه اندازی تعداد بیشتری از مراکز نیکوکاری خواهیم بود.

جلالی در ادامه با اشاره به فعالیت هوشمندانه مراکز نیکوکاری گفت: درآمد فعالیت مراکز نیکوکاری با نظارت کمیته امداد بین فقرا و نیازمندان تحت حمایت و مراکز هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر مرکز نیکوکاری از هفت زیرمجموعه شبکه و واحد نیکوکاری تشکیل شده که در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، درمانی، اشتغال وتامین جهیزیه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار