مسئول اداره راه و شهرسازی خنداب از اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز «گردنه فوران» و «پیچ نصیرآباد» شهرستان خنداب با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۵۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

روح‌اله شمسی مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از حذف دو نقطه حاثه‌خیز در شهرستان خنداب خبر داد و گفت: دو نقطه حادثه‌خیز «گردنه فوران» و «پیچ نصیرآباد» از جمله نقاط حادثه‌خیز این شهرستان هستند.

وی افزود: از سه هفته گذشته عملیات رفع این دو نقطه حادثه‌خیز با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح‌الله استان مرکزی آغاز شده است.

مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان خنداب تصریح کرد: : این دو پرژه تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا یک ماه آینده کار آسفالت این دو پروژه به اتمام خواهد رسید؛ تعریض، زیرسازی و آسفالت 500 متر از گردنه فوران و خاک برداری، زیرسازی و آسفالت پیچ نصیرآباد از جمله اقدامات مد نظر در راستای بهسازی این دو پروژه است.

شمسی خاطرنشان کرد: تکمیل و بهسازی پروژه فوران نیازمند 550 میلیون تومان اعتبار و تکمیل پروژه نصیرآباد نیز نیازمند 350 میلیون تومان اعتبار است که 50 درصد هزینه‌های این پروژه از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح‌الله استان و مابقی هزینه‌ها نیز از اعتبارات شهرستانی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات