خبرهای داغ:
رئیس هیأت مدیره بنیاد سرلشگر شهید «همدانی» عنوان کرد
رئیس هیأت مدیره بنیاد سرلشگر شهید «همدانی» با اشاره به شخصیت ملی و جهانی شهید «همدانی» گفت: بر ما فرض است که سیره این شهید والامقام را تبیین کنیم و به عنوان الگویی از انسان مجاهد به نسل آینده معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۷۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

شهید «همدانی» الگویی از انسان مجاهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اصغر عزیزی امروز در نشست با اصحاب رسانه در خصوص بنیاد سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» در دومین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، اظهار داشت: در استان هیأت امنایی تشکیل شده که در رأس آن آیت‌الله محمدی امام جمعه همدان و استاندار و تعدادی از ادارات و سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان که توسط آنان سیاستگذاری‌ها صورت می‌گیرد و اساسنامه ای توسط بنیاد سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» و مدیرکل ارشاد استان همدان تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به شخصیت ملی و جهانی شهید «همدانی» گفت: بر ما فرض است که سیره این شهید والامقام را تبیین کنیم و به عنوان یک الگو در عرصه هایی که این شهید فعالیت داشتند به نسل آینده معرفی کنیم و الگویی از انسان مجاهد باشد.

رئیس هیأت مدیره بنیاد سرلشگر شهید «همدانی» تصریح کرد: گزافه نیست شهید «همدانی» انسانی نمونه اسلام است که می تواند در هر عرصه ای که وارد می شود کار را به نتیجه برساند و منشأ اثر شود.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» کارهای محوله را به نحو احسن انجام داد و به نتیجه مطلوب نیز رساند، تأکید کرد: مسئولین استانی باید در معرفی این شهید بزرگوار در سطح کشور و بین المللی جدیت داشته باشند.

عزیزی با بیان اینکه باید در معرفی شهید «همدانی» در تراز ایشان وارد عمل شد، عنوان کرد: اگر شهید «همدانی» جبهه مردمی را در سوریه تشکیل نمی‌داد به طور قطع سوریه سقوط می‌کرد.

وی تصریح کرد: شهید «همدانی» با صبر و پایداری توانست دفاع مدنی را انجام دهد و اواخر کار تثبیت دولت سوریه در این کشور است و دشمن نتوانست به این کشور آسیب برساند.

رئیس هیأت مدیره بنیاد سرلشگر شهید «همدانی» در ادامه افزود: شهید «همدانی» سوژه ای است که می تواند در زمینه اقتصادی، مدیریتی تبدیل به یک جریان شود چراکه در هر زمینه ای که وارد شدند منشأ خیر بودند.

وی با بیان اینکه فردا یکشنبه 16 مهرماه دومین سالگرد سردار شهید «حاج حسین همدانی» برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه این شهید والامقام به همدان علاقمند بود وصیت کرد که پیکرش در همدان به خاک سپرده شود.

عزیزی در خصوص ساماندهی مزار شهید همدانی، گفت: مزار این شهید ساماندهی شده که فاز اول کتیبه فردا قبل از مراسم اصلی توسط مسئولین استانی رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: به لحاظ اینکه همدان معروف به کتیبه است و ارتباط تاریخی دارد به همین منظور کتیبه نامبرده شامل پیام مقام معظم رهبری است.

رئیس هیأت مدیره بنیاد سرلشگر شهید «همدانی» در مورد مراسم شهید «همدانی» بیان کرد: مراسم دومین سالگرد شهید«همدانی» با سخنرانی سردار سرتیپ اسدی رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ستاد فرماندهی معظم کل قوا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پخش کلیپ، مداحی، خاطره‌گویی همرزم شهید و... از جمله برنامه های اجرایی مراسم دومین سالگرد شهید «همدانی» است.

عزیزی ابراز داشت: برنامه بعدازظهر فردا نیز برگزاری مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت است که با حضور فرماندهان گردان‌ها برگزار می شود که این نیز یکی از کارهای شهید «همدانی» است.

وی در ادامه در مورد برنامه امشب گفت: امشب نیز با توجه به اینکه شهید همدانی جزء مؤسسین هیئت ثارالله بودند در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) با حضور مردم و مداحی مداح اهل بیت(ع) حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات