امام جمعه شهرستان باخرز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی:
امام جمعه شهرستان باخرز به عدم وابستگی نیرو‌های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران به جناح‌ها و گروه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، به هیچ جناح و جریانی وابستگی ندارند و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه دارند و همین رمز اقتدار و انسجام آن‌ها است.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۸۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
قدرت واقعی نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران، قدرت ایمان است

امام جمعه باخرز گفت:لازمه اقتدار، ایمان و تقوای الهی است و قدرت واقعی نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران، قدرت ایمان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی باخرز برگزار شد، با تبریک این هفته  خطاب به سبز قامتان عرصه امنیت گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی ما باید آیه شریفه کونوا قوامین لله را سرلوحه خود قرار دهند و بر اساس آن عمل کنند. ما تا ذوب در وجود خدا نشویم و ایمان و تقوای راسخی را نداشته باشیم، قدرت مطلقی که مدنظر این آیه است را به دست نخواهیم آورد.

وی افزود: قدرت‌های ظاهری اهمیت چندانی ندارد و آنچه که مهم است، قدرت ایمان است که به انسان اقتدار و عزت می‌دهد و ابهت را در وجود رزمندگان اسلام ایجاد می‌کند. لازمه اقتدار واقعی، ایمان، تقوا و بندگی پروردگار متعال است و اگر در راه کسب قدرت، به ظاهر امر بسنده کنیم، آن قدرت، پوشالی خواهد بود.

امام جمعه باخر به عدم وابستگی نیرو‌های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران به جناح‌ها و گروه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، به هیچ جناح و جریانی وابستگی ندارند و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه دارند و همین رمز اقتدار و انسجام آن‌ها است.
 
وی در پایان گفت: نیروی مقتدر انتظامی نیز با تمام وجود در راه حفظ آسایش و امنیت داخلی و پاسداری از مرز‌های جمهوری اسلامی تلاش میکنند و این جای تقدیر دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها