خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان اصفهان، فرمایش های فرمانده معظم کل قوا را نصب‌العین کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: این فرموده ها، چراغ هدایتی پیش روی سربازان ولایت برای خدمت‌رسانی به مردم انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۰۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم و شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته ناجا یادآور تلاش‌ها، ایثار و نثار جان‌ها برای دفاع از ارزش‌ها و امنیت جامعه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هفته ناجا یادآور چشمان بیدار و هوشیار و یادآور مقابله با زشتی‌ها و پلیدی‌هاست، گفت: هفته ناجا یادآور جوانانی از متن و بطن جامعه است که پرچم‌دار امنیت جامعه شده‌اند تا همه مردم زیر چتر امنیت باشند و هیچ جای کشور در خلأ امنیت نباشد، چشم‌انداز ما رسیدن به پلیسی در تراز جامعه و دولت اسلامی است، راهبرد ما امنیت مردم پایه و تمرکز بر ظرفیت‌های مردمی است، امنیت پایدار در گرو امنیت مردم پایه است.

وی ادامه داد: : هوشیاری و بیداری خدمت‌گزاران مردم و تلاش‌ها و کوشش‌های مجدانه و بی‌دریغ و مستمر موجب آن شده است که به فضل خدا امنیت در استان پهناور اصفهان در شأن مردم و استان باشد.

سردار معصوم بیگی فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را نصب‌العین کارکنان نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: این فرمایشات چراغ هدایتی پیش روی سربازان ولایت برای خدمت‌رسانی به مردم انقلابی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر حدود 13 تن مواد مخدر امسال کشف‌شده است و 83 باند توزیع و فروش مواد مخدر نیز متلاشی‌شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها