فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

جدایی جوانان از ارزشها ؛هدف دشمنان انقلاب

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از نمایشگاه عکس و پوستربا موضوع دفاع مقدس پایگاه آمنه خاتون بازدید نمودند
کد خبر: ۸۹۳۰۳۱۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ خسین زارع کمالی در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس علاوه بر اینکه یک تکلیف است، می‌تواند یک هنر هم باشد. دفاع مقدس همیشه موجب تغییرات مهمی در منطقه و کشور شده و روزبه‌روز نیز بیشتر به عمق و نکته‌های جدید این اتفاق مهم دست می‌یابیم.
زارع کمالی یکی از نعمت‌های بزرگ دفاع مقدس را شناخت دوست و دشمن، استکبارستیزی و ولایتمداری دانست و بابیان اینکه دفاع مقدس گنج بزرگی است که باید آن را کشف کنیم، اظهار داشت: در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نیز باید کوشا باشیم و از هیچ تلاشی برای این امر دریغ نکنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد گفت: در عملیات‌های دفاع مقدس رزمندگان رشادت‌های بی‌نظیری از خود به نمایش گذاشتند که نشان‌دهنده ولایتمداری و پایبندی آن‌ها به انقلاب اسلامی است.
وی بابیان اینکه شهدا الگو‌های مناسبی برای جوانان هستند، اظهار داشت: شهدا با تقدیم جانشان درراه اسلام و انقلاب راه و روش زندگی را به ما نشان دادند و همواره باید درراه ولایت و انقلاب قدم برداریم.
زارع کمالی چاپ و انتشار وصیت‌نامه‌های شهدا که درس‌ها و پیام‌های بسیار مهمی برای همه ما دارد را یکی از بهترین روش‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان دانست و گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی درصدد جدایی جوانان انقلابی و مومن ایران اسلامی از ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت هستند که باید نقشه‌های آن‌ها را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار