دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال ایران با قهرمانی مقتدرانه خود در مسابقات فوتسال آسیا نشان داد که ایران قدرت مطلق فوتسال آسیاست.دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال ایران با قهرمانی مقتدرانه خود در مسابقات فوتسال آسیا نشان داد که ایران قدرت مطلق فوتسال آسیاست.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۲۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان علی سلطانی اظهارداشت: تیم ملی فوتسال ایران با قهرمانی مقتدرانه خود در مسابقات فوتسال آسیا نشان داد که ایران قدرت مطلق فوتسال آسیاست، هر چند که کشور‌های دیگر مانند تایلند و ژاپن در این زمینه با سرمایه‌گذاری گسترده و آوردن مربیان مطرح خارجی سعی در گرفتن عنوان نخست آسیا و جایگاه سومی جهان در سال‌های آینده دارند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران و فوتسال کرمان گفت: فوتسال که در زمان ما در اوج قدرت بود بعد از سقوط از لیگ برتر با اعمال سیاست‌های غلط و استفاده از مربیان و مدیران ناکارآمد هر روز رو به‌نابودی رفت و اکنون هم شاهد هستید که دیگر اثری از فوتسال در استان نیست.

وی افزود: ورود افراد غیرمرتبط با این رشته ورزشی و عدم مدیریت صحیح موجب شد که دیگر اثری از نام پرآوازه کرمان در فوتسال نه‌تن‌ها در استان بلکه در کشور هم باقی نماند و اکنون کسی از فوتسال کرمان در تیم ملی ایران نیست.
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات