درحال احداث

پیشرفته ترین میدان تیر جنوب شرق کشور در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: مجهزترین میدان تیر منطقه جنوب‌ شرق کشور در شهرستان رفسنجان در حال احداث است.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۳۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگاری بسیج  در کرمان ؛ نصرالله عباسی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در کلانتری ۱۳ خلیج فارس نیرو‌های انتظامی را سخت‌کوشان عرصه مجاهدت و مردانگی خواند و اظهار داشت: نهایت رضا و رغبت نیرو‌های انتظامی برای ارائه خدمت به مردم در سرزمین مدافعان حرم است.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین سازمان‌هایی است که در راستای حفظ نظم در جامعه در مقابل اخلا‌گران، تبهکاران و ... جانفشانی می‌کند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای معرفی دستاورد‌های این نیرو است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه احساس امنیت در سطح جامعه از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی است، افزود: با اقتدار، هوشمندی، مشارکت مردمی و تعامل با تمام دستگاه‌های اجرایی امنیت پایدار به وجود می‌آید.

عباسی تصریح کرد: سال گذشته در زمینه وقوع جرایم با کاهش روبه‌رو بودیم و امسال نیز در بهبود عبور و مرور و کاهش تلفات ناشی از تصادف‌ها، پاک‌سازی مظاهر فساد، ناهنجاری‌های اجتماعی، ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و افزایش کشفیات موفق عمل کردیم.

وی با بیان اینکه در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر، مشروبات الکلی و ساماندهی موتورسیکلت‌های سنگین بیش از پیش تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه به‌کارگیری سیستم‌های مراقبتی در اماکن، افزایش دقت، سرعت و صحت عمل در ارائه خدمات و کشف جرم در دستور کار قرار دارد و رفسنجان در جذب خیران امنیت‌ساز رتبه اول کشور را داراست.

عباسی ابراز داشت: ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با ۲ هزار متر مربع زیربنا، سالن آمفی‌تئاتر با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و کلانتری ۱۱ با ۷۵۰ متر مربع زیربنا که در همین هفته کلنگ آن زده می‌شود، مهان‌سرای مجهز نیروی انتظامی با چهار اتاق خواب مجهز و مجهزترین میدان تیر جنوب شرق کشور در ۳۰ هکتار زمین توسط خیران در رفسنجان در حال احداث هستند.

وی ادامه داد: اهدای ۱۲ خودرو توسط خیران از دیگر موقوفات امنیت در این شهرستان بوده که در استان و کشور الگو شده است در انجام مأموریت‌های ۱۱۰، سال گذشته رفسنجان رتبه اول استان را کسب کرد و تمام این موفقیت‌ها در سایه مشارکت مردم با نیروی انتظامی به دست آمده است.
ارسال نظرات