مدير كميته امداد حاجي آباد خبر داد

آغاز مرحله دوم جشن عاطفه هم‌زمان با مدارس سراسر كشور در حاجي آباد

مدير كميته امداد حاجي آباد از آغاز مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر كشور در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۹۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ مدير كميته امداددر حاجی آباد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت، صرفأ به مدارس اکتفا نکرده و طی چندماه گذشته رایزنی‌هایی را با ادارات و همه اقشار مختلف مردمی به‌عمل آورده است.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های خیرخواهانه مردم و خیرین به‌صورت نقدی و غیر نقدی از خیرین و مردم نوع‌دوست دریافت خواهد شد، افزود: خیرین گرامی می‌توانند هدایای نقدی خود را با شماره‌گیری تلفن گویای 3288 از طریق تلفن ثابت و از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری 3288-076 یا از طریق نرم‌افزار "ناب" پرداخت نمایند.

 

مرادی تصریح کرد: مرحله اول این جشن در 23 و 24 شهریورماه در پایگاه‌ها و میعادگاه نماز جمعه برگزار شد و مرحله دوم جشن عاطفه‌ها از امروز آغاز شده و در 19 مهرماه سال جاری هم‌زمان در مدارس سراسر کشور پایان می‌پذیرد.

 

مدیرکمیته امداد شهرستان حاجی آباد یادآور شد: امسال در مرحله اول جشن عاطفه‌ها مبلغ 670 میلیون ریال وجه نقدی و اقلام از سوی خیرین و مردم به نیازمندان و مددجویان این نهاد کمک شده است.

 

این مسؤول هدف از برگزاری این جشن در مدارس را فرهنگ‌سازی در راستای کمک به همنوع و نیازمندان که دانش آموزان از کودکی، فرهنگ کمک و انفاق کردن را بیاموزند برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار مهر عاطفه‌ها برگزار می‌شود و 5000 پاکت در این راستا بین دانش آموزان در مدارس جهت جمع‌آوری و کمک از اولیای و دانش آموزان در مدارس توزیع شده است.

 

وی ابراز داشت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده هر مدرسه صرفأ به دانش آموزان نیازمند همان مدارس اهدا خواهد شد.

 

مرادی در پایان از همکاری بی‌شائبه دفتر امام جمعه شهرستان، مدیران آموزش و پرورش و مدارس، خیرین، مؤسسات خیریه، معتمدین و مردم نیکوکار حاجی آباد در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی قدردانی کرد.

 

 800 دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد حاجی آباد قرار دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار