فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد:

اجرای بیش از 95 برنامه ویژه هفته ناجا در بندرلنگه

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اجرای 95برنامه ویژه هفته ناجا دراین شهرستان، گفت: بیش از 5تن انواع مواد مخدر طی یکسال در بندرلنگه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۹۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ سرهنگ محمود حافظی امروز فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگهبا گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد وخاطره شهدای این نیرو با بیان اینکه ماموران این نیرو درطول شبانه‌روزبرای حفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند، اظهار کرد: درطول یکسال این ماموران خدوم انواع و اقسام کالای قاچاق و موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

 

وی افزود: اقلام مکشوفه طی یکسال شامل 82 هزار و 738توپ البسه قاچاق، 35دستگاه لوازم خانگی صوتی و تصویری، 946متر پارچه قاچاق، 2میلیون142هزار پاکت انواع سیگارخارجی، 105هزار و 909کیلوگرم ارزاق قاچاق، 23هزار و 900لیترفرآورده‌های نفتی، 6هزار و 541عدد انواع موادمحترقه می‌باشد.

 

 فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: همچنین 4هزار و 485عدد انواع و اقسام قرص‌های روان‌گردان و 5تن و 705 هزار و 52گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 

حافظی تصریح کرد: طی یک‌ساله اخیر دستگیری 252 نفر سارق، دستگیری 115 نفر قاچاقچی موادمخدر، دستگیری 165نفر قاچاقچی کالا، دستگیری 567نفر از معتادان را توسط این ناحیه انتظامی نیز داشته‌ایم.

 

وی بیان داشت:  164هزار و 430عدد قرص‌های بدنسازی، 3هزار و 240قطعه لوازم خودرو، 174 دستگاه تلفن‌همراه و تبلت کشف و ضبط شد و همچنین 4هزار473مورد بازدید از صنوف، 106 مورد پلمپ صنوف متخلف، 4 هزار و 223فقره صدورگذرنامه از دیگر عملکرد این نیرو می‌باشد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته ناجا، گفت: به مناسبت هفته ناجا59 برنامه توسط این فرماندهی در شهرستان بندرلنگه اجرامی‌گردد که مهمترین آن‌ها سخنرانی در نمازجمعه، تشریح شعار هفته ناجا و اطلاع‌رسانی در خصوص عملکرد این نیرو، اعزام کارشناسان انتظامی این فرماندهی در مساجد و مدارس به منظور ارائه آموزش همگانی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به جوامع هدف، ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در زمینه‌های صدور گواهی‌نامه ،  و صدور گذرنامه، نواختن زنگ انضباط اجتماعی و قرائت پیام مهر در مدارس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ناجا، تجلیل از ایثارگران، جانبازان، بازنشستگان، شهروندان نمونه و راننده نمونه و غبارروبی گلزار مطهرشهدا از اهم برنامه‌های هفته نیروی انتظامی می‌باشد.

ارسال نظرات