خبرهای داغ:
درخواست رئیس شورای شهر نجف‌آباد از استاندار اصفهان
رئیس شورای شهر نجف‌آباد با درخواست از استاندار اصفهان برای تخصیص بودجه عادلانه به شهرستان گفت: درخواست ما از عالی‌ترین مقام دولت در استان این است که بودجه‌ها و کمک اعتبارات تخصیص داده‌شده به شهرستان‌ها لااقل بر اساس سرانه جمعیت توزیع شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۰۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، مجتبی گودرزی عصر امروز در آیین ابلاغ حکم انتصاب مجدد شهردار نجف‌آباد درباره روند انتخاب مجدد مسعود منتظری اظهار داشت: روند انتخاب شهردار نجف‌آباد به این نحو بود که بعد از آغاز به کار شورای پنجم از میان 30 گزینه مطرح شده، 10 گزینه انتخاب شدند؛ از این 10 گزینه با حضور در محل شورا مصاحبه شد و برنامه‌هایشان را ارائه دادند که با توجه به تلاش‌های مسعود منتظری در دوره قبل و مقبولیت عمومی وی با اکثریت آرا مجدداً به عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.

وی در ادامه با اشاره به تصویب بودجه سال قبل و سال جاری شورا افزود: در سال گذشته بودجه شهرداری 50 میلیارد تومان بود که نسبت به سرانه جمعیت برای هر نفر 210 هزار تومان بود و بودجه سال جاری شهرداری 120 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سرانه جمعیت برای هر نفر به 510 هزار تومان رسیده است.

رئیس شورای شهر نجف‌آباد در ادامه با تشکر از همدلی و تعامل بی‌نظیر دستگاه‌های شهرستان بیان داشت: در چهار سال گذشته کارهای بزرگی انجام شد که عامل اصلی در شکل‌گیری چنین پروژه‌های عظیمی هماهنگی تمام دستگاه‌های شهرستان و تعامل و همدلی ارگان‌های مختلف بوده است.

وی در پایان با درخواست از استاندار اصفهان برای تخصیص بودجه عادلانه به شهرستان خاطرنشان کرد: درخواست ما از عالی‌ترین مقام دولت در استان این است که بودجه‌ها و کمک اعتبارات تخصیص داده‌ شده به شهرستان‌ها لااقل بر اساس سرانه جمعیت توزیع شود، چراکه با این درآمد اندک شهرداری‌ها نمی‌توانیم خدمات در شأن مردم ارائه دهیم.

در ادامه این مراسم محمدمهدی فردوسی به نیابت از مجموعه شهرداری به برخی از فعالیت‌های خدماتی شهرداری نسبت به مجموعه خود اشاره کرد و افزود: در مورد خدماتی که شهرداری نسبت به مجموعه خود انجام داده، حدود 140 نفر با همکاری معاونت شهری سختی شغل آن‌ها حل شد و حدود 717 مورد ارتقای شغلی در مجموعه شهرداری داشتیم.

وی ادامه داد: در زمینه آموزشی نیز نجف‌آباد به عنوان قطب آموزشی غرب استان پذیرای حدود 20 شهر استان برای آموزش بود که حدود 3 هزار و 350 گواهینامه آموزشی صادر شد و از دیگر خدمات می‌توان به حمایت‌های پزشکی و درمانی و تکریم بازنشستگان شهرداری اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف‌آباد در پایان گفت: پروژه‌هایی که در چهار سال گذشته در نجف‌آباد به بهره‌برداری رسیده نتیجه تعامل و همدلی عالی بین تمام اعضای شهرداری و مسؤولان شهرستان است که توانست این شهرستان را فراتر از یک شهرستان ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها