مصطفی برزگر
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ایوان از فراخوانی24ساعته گردانهای بیت المقدس این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۸۹۳۰۴۱۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "عارف یاسمی"؛ جانشین سپاه ناحیه ایوان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد :فراخوانی گردانهای بیتالمقدس شهرستان ایوان در منطقه عمومی دانوک برگزارشد که این فراخوانی در راستای حفظ رسالت اصلی بسیج در عرصه های مختلف، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی و جسمانی بسیجیان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یک گردان از بسیجیان ناحیه ایوان با اجرای برنامه های متنوع و حضور حد اکثری در برنامه های رزمی ،فرهنگی ؛بسیج آمادگی مقابله در کلیه عرصه های نظامی رادارند افزود: فراخوانی بسیجان گردانهای  بیت المقدس شهرستان ایوان وحدت و همدلی و همچنین آشنایی و چگونگی مقابله با دشمن را در وجود بسیجیان این منطقه تجلی بخشیده و به آنها توانایی مقابله با دشمنان وبدخواهان داخلی وحارجی نظام اسلامی   را می آموزد.

جانشین سپاه ناحیه ایوان  با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف از جمله برگزاری کلاسهای پدافند غیر عامل، جنگ روانی، امداد و نجات و ... گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری عملیاتی و آماده نگاه داشتن بسیج و فرماندهان بسیج از ضروریات بوده و بایستی به این اصل مهم توجهی ویژه شود.

سرهنگ یاسمی هدف دیگر برگزاری این فراخوانی و اردوی حفظ انسجام را ارتقاء توان رزم، افزایش آمادگی جسمانی، بصیرت و معنویت افزایی و مرور برخی آموزش های نظامی ویژه گردان های بیت المقدس عنوان کرد.

وی در پایان همچنین سازماندهی، تمرین و فراخوانی گردان بیت المقدس، هماهنگی در خصوص خدمات رزم و پشتیبانی پدافند غیرعامل، ایجاد روحیه شور و نشاط و ارتقا سطح توانمندی مجموعه بسیج و سپاه شهرستان را از دیگر اهداف برگزاری این فراخوان عنوان کرد.

 

 

ارسال نظرات